Echt een meisje toch?

Hello allemaal<br />Eerder al had ik een topic geopend over twijfels over geslacht van mn baby. Ik had na mn twijfels opnieuw een echo laten plannen alleen dan ergens anders. All 2 de echo bureau’s denken dat het een meisje is.<br />Gister bij mijn eigen verloskundige geweest, zij durfde op dat moment geen uitspraak te doen over het geslacht. Ze kon dus niet bevestigen een meisje te zien maar ook niet een jongen….<br />Ik doe een foto erbij van zijaanzicht van 2de echo geslachtsbepaling 14+6 was ik daar.<br />Het gaat me echt niet om het geslacht maar mn twijfels waren weggenomen na de 2de geslachtsecho en nu spookt er toch elke keer door mn hoofd ‘wat als?’.<br />Iemand ervaring?<br />

Onze verloskundige doet hier überhaupt geen uitspraken over. Ik zou gewoon de 20 weken echo afwachten en dan nogmaals vragen. Hoogst waarschijnlijk is het echt een meisje.

Bij ons was met die termijn duidelijk het hamburgertje te zien. Maar we hielden toch een slag om de arm tot de 20 weken echo hoor. Gewoon nog even geduld hebben. Het is leuk om alvast een mening over het geslacht te weten. Dat kan ook vanaf 14 weken. Maar zeker weet je het gewoon echt pas als het een meisje blijft

Het is voor mij niet heel duidelijk een meisje. Ik heb ook een geslachtsbepalende echo laten maken rond 14.5 wk. Die zag er anders uit dan deze. Ik heb een dochter en dat is tijdens de 20 wk echo bevestigd. Spannend voor je. Ik begrijp wat je bedoelt hoor alleen durf het ook niet 123 te zeggen ?

Hi,

Bij mij was het ook onduidelijk bij de geslachtsbepalingsecho. Maar met de 20 weken echo was het duidelijk een meisje. Ik zou het nog even afwachten. Het kan ook dat de baby de volgende keer zo ligt dat het nog onduidelijk is, dan kun je nog een extra echo aanvragen.

Succes!

Terug
Bovenaan