Hoi ben eind nov gestopt met de pi,in dec nog een beetje geworden,paar daagjes maar.vorige week dinsdag dacht ik doe maar eens een test en ik schok mn hoedje.zag een donkere en ja hoor een lichtere streep,mn hartje begon te bonken,t kan toch ni waar wezen.het is toch ni gelukt he,maar dus wel,heb dus extra test van clear blue gehaald,de volgende dag gedaan,t gaf toen aan 1-2 weken,dus ben ik 3-4 weekjes zwanger.heb zelfs iedere dag dr na een test gedaan omdat ik t nog ni kan geoven dat t echt zo snel gebeurt is,want lees wel eens dat t wel een paar maand kan duren dat t raak zou wezen maar bij ons dus niet zo.kwa misselijkheid heb ik dr wel af en toe last van mn borsten zijn best gevoelig.heb me aangemeld bij moeders voor moeders,heb gesprek gehad en daar zei degene nog dat ik evt wel verder ben dan 3-4 weekjes want de streep op de test was heel erg duidelijk.dus heb ik weer een clear blue gekocht en weer de test gedaan en nu gaf die al meteen aan +3 weken,dus toch al wat verder.ik zit dr soms nog mee van hoe ver ben ik nu dan,ben wel emotionler geworden,mn ouders en schoonouders weten het nog niet,maar daar gaat nog verandering in komen.zou t leuk vinden om samen met jullie zwnagere moeders te babbelen.dit was ff mn verhaaltje.liefs lief wondertje