Echt een wonder

Hoi ben eind nov gestopt met de pi,in dec nog een beetje geworden,paar daagjes maar.vorige week dinsdag dacht ik doe maar eens een test en ik schok mn hoedje.zag een donkere en ja hoor een lichtere streep,mn hartje begon te bonken,t kan toch ni waar wezen.het is toch ni gelukt he,maar dus wel,heb dus extra test van clear blue gehaald,de volgende dag gedaan,t gaf toen aan 1-2 weken,dus ben ik 3-4 weekjes zwanger.heb zelfs iedere dag dr na een test gedaan omdat ik t nog ni kan geoven dat t echt zo snel gebeurt is,want lees wel eens dat t wel een paar maand kan duren dat t raak zou wezen maar bij ons dus niet zo.kwa misselijkheid heb ik dr wel af en toe last van mn borsten zijn best gevoelig.heb me aangemeld bij moeders voor moeders,heb gesprek gehad en daar zei degene nog dat ik evt wel verder ben dan 3-4 weekjes want de streep op de test was heel erg duidelijk.dus heb ik weer een clear blue gekocht en weer de test gedaan en nu gaf die al meteen aan +3 weken,dus toch al wat verder.ik zit dr soms nog mee van hoe ver ben ik nu dan,ben wel emotionler geworden,mn ouders en schoonouders weten het nog niet,maar daar gaat nog verandering in komen.zou t leuk vinden om samen met jullie zwnagere moeders te babbelen.dit was ff mn verhaaltje.liefs lief wondertje

Hey wondertje! Gefeliciteerd met je zwangerschap :) Wat gaaf dat het zo snel gelukt is. Wordt dit jullie eerste kindje? Geniet maar lekker van deze bijzondere tijd want voor je het weet is het alweer voorbij.

Groetjes Patricia

Dankje we patricia,ja t is ons eerste kindje.
Daarom is t ook zo wennen voor me,ook wel voor mn vriend want we hadden zeker niet gedacht dat t zo snel ging.iedere dag moet ik dr aan wennen,t moet nog goed tot me doordringen.soms ben ik nog beetje onzeker ivm miskraam,maar dat moet eigenlijk niet,ik moet genieten,t is nu dat gebeurt wat ik al jaren wou,ben zwanger van ons eerste kindje.

Heej Wondertje,

van harte gefeliciteerd! Echt super dat het is gelukt.
Bij ons is het ook zo snel gegaan, ben eind juli gestopt met de pil, en ben nu alweer 23 weken zwanger van onze kleine spruit! Heel onwerkelijk he als het zo snel gaat, ik en mijn vriend waren ook echt in complete shock! Maar dat went snel hoor, vooral als je bij de vk bent geweest, en de eerste periode van 12 weken hebt gehad en dan die kleine op de echo ziet. Zooo bijzonder elke keer weer. Ik voel hem nu ook bewegen dus dat maakt het helemaal af....maar daarvoor moet jij nog even gedult hebben haha. Maar super! Een tip van mij, luister goed naar je lichaam, ben je moe ga dan even liggen. Loop jezelf niet voorbij (ookal is het nog maar zo pril) Veel geluk!

Liefs Saartje.

Gefeliciteerd!!!

Bij ons ging het dit keer ook bovenverwachting snel...nooit durven dromen of hopen...in augustus gestopt met de pil, 10 september laatste menstruatie en morgen alweer 21 weken zwanger!!!!

Geniet er lekker van, zal zo snel mogelijk verloskundige bellen en aangeven dat je niet weet hoelang je zwanger bent, kunen ze vast een eerste echo inplannen!!!

Liefs randy, mv Ninthe* 18-11-06, Nova 21-5-08 en nu 20wk+6dgn zwanger van een jongentje!!!

Hoi dankje wel voor al jullie reactie,t doet me wel goed.
Het dringt toch al wel langzaam tot me door dat dr gewoon een klein wondertje zich aan t ontwikkelen is.
had net ff een momentje van misselijkheid.maarja hoort dr bij.toch wel fijn om te lezen dat t ook bij andere meiden voor gekomen is dat t zo snel gegaan is,zo kan ik t met jullie delen,doet goed.heb ook al afspraak staan bij vk ,dat duurt nog kleine drie weekjes.dus ff afwachten.doen jullie allemaal ook trouwens mee met MvM..ga dr toch wel van uit dat julie ook zoiets hebben van ,we gaan de andere vrouwen helpen.groetjes en liefs

gefeliciteerd!!!! nu hopen dat je snel je eerste echo krijgt dan weet je hoelang je zwanger bent kreeg ik met 9 weken. bij ons ging het ook snel 11 sept gestopt met de pil en 5 okt zwanger geraakt!! 12 juli uitgeteld kan niet w8en...
liefs Riana

Hoi riana das dan ook best wel snel gegaan he dan bij jullie.jij natuurlijk ook gefeliciteerd he ;-)
Zit dr ook op te wachten ,,want soms zit ik dr mee zou ik de anderen ook vertellen dat we in blije verwachting zijn of zou ik leiver even tot de echo wachten,zit soms even in een klein dilemma hihi.
liefs lief wondertje

Terug
Bovenaan