echt eigenwijs he!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
vandaag weer bij de vk geweest en m,n bloedruk blijft zakken,maar gelukkig gaat het nu weer ietsjes beter en heb ik meer energie.
ze heeft natuurlijk ook gevoeld hoe de kleine lag,en wat blijkt ze ligt over dwars!!!!
haar hoofdje ligt aan de linkerkant en de voeten aan de rechter.ze moet binnen nu en twee weken wel draaien want als ze zo blijft liggen moet ik een keizersnee,en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
maar doordat dit mijn zesde is en ze heel veel ruimte heeft is de kans groot dat ze gewoon nog gaat draaien.nou hopen dat dit gebeurt.
zijn er meer meiden waarvan de kleine over dwars ligt?
liefs sil

ja hoor mijn knul lag ook een hele tijd zo,,

gisteren deel 2 van me pretecho gehad want de vorige keer liet hij zijn gezichtje niet goed zien vandaar deel 2 ,, toen lag hij weer met zijn hoofd naar beneden ,, maandag krijg ik in het ziekenhuis weer een echo en dan zou het zo maar is kunnen zijn dat hij weer met zijn hoofdje boven ligt hahah

ze vertelde me wel dat hij kwa groei op een baby van 33 leek ik meteen weer in shok want ik was gisteren 31 weken en nu ben ik weer bang dat hij dus heel groot ofzo is omdat dat bloed van mijn niet goed is steeds dat suiker ik moet vrijdag prikken pffff weer om te kijken of het weer te hoog is ,, het kan ook zijn dat we deze keer een flinke baby krijgen gewoon     ,, nou ja zie het wel weer even die echo van maandag afwachten ,,

veel liefs cora

en ehe babys wel draaien voor mams he hahahhaa

Terug
Bovenaan