Echt erg !! (hoort misschien hier niet maar wil het toch neerzetten)

A

Anoniem

Guest

Dit kwam ik op het internet tegen het is toch te erg voor woorden!!!

(Novum) - Een 31-jarige hoogzwangere vrouw uit Zeist is dinsdagavond door vier jongens mishandeld. De vrouw werd ook in haar buik geschopt en geslagen, maar haar ongeboren kind lijkt in orde. Dat laat de politie woensdag weten.
De mishandeling vond om 19.45 uur plaats op de Antonlaan in Zeist. Het slachtoffer had net boodschappen gedaan en liep over het trottoir. Omdat vier jongens het pad blokkeerden, vroeg de vrouw of zij erlangs mocht. Daarop begonnen de vier jongens met het slaan en schoppen. Na de mishandeling verdwenen de vier. Zij zijn sindsdien voortvluchtig.
Het slachtoffer is al dertig weken zwanger. Uit onderzoek in het ziekenhuis kwam naar voren dat het kind in orde lijkt te zijn.

Sorry het hoort misschien hier niet maar wil graag weten hoe jullie over zulke mensen denken.
Denk dat ik het antwoord wel weet maar vind het wel een gesprek waardt.

liefs BabyGirl.

Hoorde het inderdaad op het nieuws..........gekker moet het niet worden met die kutjochies........
Aan ons de taak om onze kinderen weer met respect kennis te laten maken en ze op te voeden met normen en waarden........................
Vrees dat dat al even geleden is,maar ik denk wel dat de strenge ouders weer hip worden.........gelukkig maar,

Fijne jaarwisseling en op naar een respectvol en zinloosgeweldvrij 2009,

Gr. Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

??? Hallo zeg!! Wat erg!

Je bent ook werkelijk nergens meer veilig he.
even een boodschapje doen.... en gebeurd je zoiets.

Ik leer mijn zoon dat stelen liegen en pesten niet hoort bij onze manier van leven, hij is bijna 4 en weet precies wat wel en niet kan.

Ze zouden die kinderen moeten her opvoeden!!!

Ja het lijkt me ook niet meer dan normaal dat je kinderen weten wat normen en waarden zijn omdat je ze dat leert.
Waar moet het anders heen met de kinderen ... lekker laten rennen op straat en hun gang laten gaan.
Ik hoop dan ook zeer dat die kinderen worden gevonden en een goede staf krijgt en die vrouw ook snel beter gaat voelen.

Liefs babygirl.
 EEN HEEL GOED UITEINDE EN EEN BABYGOED JAAR

zulke jochies zouden ze op moeten knopen aan een boom met deze kou en vervolgens wegstoppen in een heropvoedingsinstantie.

hee hallo,

ik hoorde het inderdaad ook op het nieuws, en ik schrok me rot. ik vind ook dat de jeugt van tegenwoordig alles beter weet en zo. maar ja als je er wat van zegt dat krijg je de wind van voren.

weinig woorden over, ik vind het ewoon te erg.

X

Terug
Bovenaan