echt ff wennen!!!

hallo dames ik moet jullie bekennen dat het echt weer ff wennen is zo een kleintje erbij,had inmiddels een zoontje van 10 jaar en die is al best zelfstandig dus als moeder had ik zoveeeel vrije tijd!!!
ik merk nu dat ik echt word opgeslokt door het gezinsleven,baby voeden,luiers,eten koken poetsen en ga zo maar door ,dit is echt ff wennen voor me hoor ik was altijd gewend te gaan werken en had verder vrij weinig om na om te kijken.
maar het zal heus wel wennen want ik heb 2 prachtige kinderen waar ik heel gelukkig mee ben!
 
Ik moet ook heel erg wennen. Tygo is nu anderhalve week oud en we hebben nog niet echt veel regelmaat hier. Mijn man is ook nog vrij, hij doet het huishouden nog met veel gezucht en gepuf en wil dat ik nog zo min mogelijk doe....

Eerlijk gezegd zal ik blij zijn als hij weer aan het werk gaat, dan kunnen we als gezin echt een ritme opbouwen, ik vind het nu best lastig....

Maar we geven het de tijd:)
 
Wennen is het inderdaad. Mijn middelste is nu 3 jaar en ik was alweer helemaal vergeten hoe druk het is met zo'n kleintje erbij.....Gelukkig komt er ook langzaam maar zeker een ritme in. Nu nog hopen dat ik snel wat fitter word, want mijn energie is nog ver te zoeken....
 
Hoi,
Vigo is nu 2,5 week en wij zijn ook nog steeds aan het wennen hoor. Gelukkig is mijn vent nog 2,5 week vrij dus dat is heerlijk. Onze oudste begint wel steeds meer gewend te raken gelukkig, zijn hyperbuien worden steeds minder. Vigo gaat hartstikke goed, maar ritme is nog ver te zoeken hoor! Vannacht hadden we ook weer drie voedingen, nou dan ben ik echt gebroken 's morgens! Van Tymo weet ik nog dat voor dat er echt een ritme in zat hij toch al 10 weken was. En dat hij 8 weken was eer ik een beetje gewend was en me prettig voelde bij het mama zijn. Ach ja, ik ben nou eenmaal niet zo'n roze wolk moeder haha. En ik ben echt wel gek van mijn jongens hoor! Maar vind het soms verdomd lastig. Maar goed, hoor er allemaal bij toch?
Gelukkig weet ik van mijn oudste dat het allemaal langzaam maar zeker steeds wat makkelijker word en dan mis je ook weer de tijd dat ze zo innimini waren.
Nachtvoedingen zal ik alleen niet missen straks haha!
Liefs,
mar
 
Terug
Bovenaan