echt geen fles.....

nou we hebben echt een heel avontuur achter de rug om de fles te promoten bij de kleine dame.
ik heb vanille rijstebloem gekocht en pyjamapapje maar o,o, wat een verdriet heeft ze gehad dat we haar probeerden 'af te schepen' met een fles.
maar ja, wat doen we dan? wij wilden zo graag weer een lange nacht. we maken ze gewoon niet meer wakker. en wat denk je?? om 7:00 de volgende ochtend waren we toch wel heel bezorgd en is mijn man gaan kijken, alles was goed maar ze had wel honger! nu slaapt ze dus van 20:00 u tot de volgnde ochtend. echt super!!
en wij maar denken dat ze die laatste avondvoeding nog nodig had. hier haalden we haar dus mee uit de diepe slaap waardoor ze heel de nacht bleef spoken en tussen 5 en 6 kwam voor de voeding.

nu krijgt ze dus 5 x BV en een beetje bijvoeding.
ik ben benieuwd wat ze dan gaan zeggen op het CB dinsdag omdat ze zo klein is en ze nu geen late voeding meer krijgt.....
nou ja, wij zijn alledrie tevreden zo.

Hi Lv: lastig af en toe he, met die voedingen.

Joost groeit ook niet zo heel hard, maar volgens het cb hoefden wij hem ook niet meer wakker te maken voor een late voeding. Als je maar goede plasluiers blijft houden, en alles, dan is het gewoon goed.

Maar wel fijn dat ze nou toch is gaan doorslapen!! Hopelijk blijft het zo!

Heeey Super!!!!! Heerlijk voor jullie! Nu hopen dat ze het vol gaat houden! Het is al zo vaak gezegd, maar ik doe het nog maar een keer:
Als jullie meisje het goed doet, is het goed hoor! Als ze tevreden en gelukkig is en inderdaad voldoende plasluiers maakt, is het dik in orde! En misschien hebben jullie wel een lekker klein grietje...so what?? Wij hebben een ontzettende megaboy, maar dat maakt me niet uit zo lang hij de hele dag lekker speelt en keuvelt en zich goed voelt!
Geniet er maar van, van deze stap en vetrouw op jullie eigen gevoel! Das het beste en kan geen cb of ha of wat dan ook tegenop!!! Amen :)

Liefssss

Yes!! Heerlijk!
Bij ons werkte het hetzelfde hoor, als we Olivia uit haar diepe slaap haalden voor een fles, dan sliep ze korter. Dus hier ook de laatste fles om 19.00 uur ;)

Wakker maken voor een voeding werkt hier ook niet!

(en daarnaast, volgens mij zijn ze op het cb pas écht gelukkig als er iets op of aan te merken vatl, ongeacht hoe goed het verder gaat.)

Nou ik ben blij voor jullie dat jullie een goede nacht hebben gehad, en wens jullie zoveel van die nachten toe.
Ik weet nog dat ik ook alle variaties voor Rerbecca had gekocht, niets wilde ze, pas met 6 maanden wilde ze rijstebloem. en hat pyamapapje nou die maak ik nooit via hun aanwijzingen, ik doe fles en 2 eetlepels op 2 schepjes minder gewone voeding, en dat gaat goed.
Maar zoals je schreef afschepen met een fles, wilt ze wel een fles of eigenlijk liever de borst??

Maar ik zou me niet te druk maken over het CB wij hadden toen ook fles geminderd terwijl het qua haar gewicht niet mocht en had als antwoord ja sorry niet wakker te krijgen, en ja wel wakker kaken op elkaar, nou dit werkt prima, en vraag desnoods eerst naar de lijn, en dan pas vertellen.
Ja elk kind is anders zij kijken op lijstjes, dus ik zou me er niet teveel van aantrekken. Dus gewoon zegen dit is wat ze nu aangeeft, en als zij zeggen het moet zo, ja en amen zeggen, en ff door gaan op deze manier, want als je op hun manier doorgaat krijg je de keer erna te horen, ja maar je had het zo moeten doen, zoals je nu bezig ben.

Zolang de kleine het prima vind zou ik zeggen doen, en wie weet zegt die over 2 dagen, ja ok het was leuk maar wil toch nog 's nachts eten.
Nu zou ik er van genieten. en lekker zo doorgaan!!!!!!!!

Ik wens je hopelijk vanaf nu een tijdje doorslaap nachten toe!!!!!!!!!!

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan