Echt geen zin meer....

Dag dames,

Morgen over twee weken mijn laatste werkdag, maar ik heb nu al echt echt echt geen zin meer....
Ik kan me niet meer concentreren op werk en vind eigenlijk niks meer interessant wat met werk te maken heeft :-(
Moet nog een paar grote klussen afronden de komende twee weken maar zou ze het liefst afraffelen en per direct stoppen!

Terwijl ik fysiek nog hartstikke fit ben en nog weken door zou kunnen werken. Maar mijn hoofd wil niet meer...
De dagen lijken wel voorbij te kruipen, zoooo stom!!!

Hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige?

Ik probeer dat gevoel nu nog te beperken, aangezien ik nog 5 weken moet na deze week. Maar ik zie het wel gebeuren dat ik dat ook krijg, ik heb geen zin meer om me bezig te houden met werk. Ik had het bij de vorige ook. Je wilt je gewoon met andere dingen bezig houden. Maar het geeft wel een lekker gevoel om het goed af te ronden, dus ik hoop dat je nog even wat goede moed kunt pakken. Succes!

Haha zeer herkenbaar!! Ik moet nog drie weken.
Begin van de week gaat t nog wel, maar einde van de week echt geen zin meer (zoals vandaag). Kan me ook slecht concentreren.

Heb t de afgelopen weken erg druk gehad en sinds gister ook wat dingen over gedragen en t wat rustiger.
Merk dat de druk er gelijk af is en dat ik dat ook heel erg fijn vind.
Wil t liefste alleen maar aan baby dingen denken....haha.

Fysiek gaat t nog goed, al ben ik wel moe aan t einde van de dag.

Nou ja....nog fftjes en dan mogen we lekker tutten en bankhangen!! Joehoe!!!

Ik moet er ook nog 5, en ben er wel klaar mee! Niet eens het werk maar mijn collega (nog lang niet zwanger en helaas mijn enige directe collega) Zij heeft op het moment zelf erg weinig te doen. Terwijl ik nog overproductie draai en zij kan (en wil) niets van mij overnemen. Sterker nog probeert ze mij extra werk, wat zij niet leuk vind, aan te smeren "want jij zal wel genoeg tijd hebben, nu je het rustiger aan moet doen". En dan raar opkijken als ik nee zeg! Zo jammer, want zij weet de hele sfeer te beïnvloeden zo. Want ik voel me verder prima en het werk zelf lukt ook nog.

Gelukkig zijn er ook wel collega's die mij wel snappen en die doen ook wel hun best om waar ze kunnen mij te helpen (al is het me een kwartier eerder naar huis sturen of net ff langer blijven zitten met de pauze).

Trek nu ook mijn eigen plan en doe per dag wat kan en als zij weer loopt te mauwen, jammer dan. Niet mijn probleem! Moest het ff kwijt, sorry!!

Adem in adem uit en ontspan....

Ik ben al gestopt met werken, maar de laatste weken waren achteraf gezien teveel van het goede aangezien ik me echt niet goed meer kon concentreren op het werk. Was met hele andere dingen bezig en het interesseerde me ook niks meer.....
In januari 2014 ga ik weer vol frisse moed aan de slag ;-)

Terug
Bovenaan