echt heel duur!

Ik zit even te kijken naar een warme vakantiebstemming voor in de zomervakantie.

Tjee, die prijzen zijn niet leuk meer, wezitten toch al snel aan een vakantiehuis met ons allen. Maar dan nog een vliegticket erbij en KASSA!

Niet te betalen. Het wordt maar gewoon de caravan en een tent, denk ik maar! :-(

Jep, ik weet t.
' moeten' ook al drie jaar in t hoogseizoen.
Echt belachelijk duur.
Vind t met twee kinderen al duur.
Dit jaar betaal je zogenaamd niet voor de baby maar heb t idee dat ze dat dan toch wel op een andere manier verrekenen.
Bovendien kan je ook niet meer op elke kamer met z'n 5en. Dus je moet toch een familiekamer hebben of een groter appartement ofzo.

Vind t ook super stom dat je dat nu al moet beslissen. Als je tenminste iets naar je wens wilt hebben én nog een beetje betaalbaar.

Een luxe probleem. Dat natuurlijk wel. Maar wel irritant.

Ben ook al aan t zoeken hoor. En de grote vraag is ook: wat is handig met twee grote knullen en een baby van 9 maanden?

Wissel nu tussen lekker 12 dagen all inclusive en een stacaravan in Frankrijk haha.

En dag terwijl we eerst nog op wintersport gaan, dus eigenlijk zou ik me daar mee bezig moeten houden.
Pffffff.....

Leuke tips zijn welkom!

Ps...homeaway heeft wel gave en betaalbare vakantie huizen. Vorige zomer naar ibiza geweest.
Tickets vond ik ook meevallen. Was 1200 kwijt; retour met z'n 4en en midden in t hoogseizoen.

Alleen dit jaar wil ik eigenlijk iets waar de jongens iets meer hun eigen gang kunnen gaan (als de baby slaapt bv). En dan kom je toch al gauw op een camping uit.
Maar ik hou niet van heel lang auto rijden en wel van heel warm weer......dillema!!

haha, we zijn eignelijk aan het zeiken! Wat een luxe probleem...

Ik denk dat we naar Denemarken gaan. Grote huizen, waar we allemaal inpassen voor een redelijk bedrag en niet al te ver rijden!

inpandig zwembad (voor als het weer wat minder is) solarium, sauna en whirpool voor 2 personen ;-)

tv, dvd speler, voetbatafel en playstation.
Veel grond en natuur om je huis, dichtbij de zee, schommel en zandbak voor de deur....
rond de 1000 euro voor een week!

Ik zeg: DOEN!

Zooo dat klinkt goed. Denemarken schijnt heel gaaf te zijn.
Het enige wat je niet hebt is mooi weer garantie. Maar dat heb je tegenwoordig in Frankrijk ook niet.

Ja echt een luxe probleem!! Maar goed, je moet toch wat in je verlof he.

Hoe doen jullie dat trouwens met de auto? Hebben jullie zo'n auto met twee achterbanken ofzo?

Wij gaan dus in de krokus naar Oostenrijk maar benieuwd hoe dat gaat. Het zit nu al behoorlijk vol.
Dakkoffer op t dak maar en volstouwen die hap.
Ik zit nu meestal tussen de jongens achterin en de kleine voorin in de maxi cosi.
Maar t is best krap. En dan hebben we nog geeneens een kleine auto.

Wij hebben een Opel Zafira. Het past er allemaal goed in, maar je hebt weinig kofferbakruimte over.
We hebben ook geen grote kinderwagen. We gebruiken de Quinny zapp onderstel voor de kleine en de Zapp met zitting voor die andere kleine, dus die passen makkelijk achterin.

Denemarken ben ik vaker geweest. Ook met heel mooi weer, maar idd ook minder. Daarom een huisje met alles erop en eraan! Kunnen we ons niet vervelen!

Terug
Bovenaan