Echt irritant!

A

Anoniem

Guest
Nu is t alweer 33 dagen en ben nog steeds niet ongi geworden. Zo irritant! Heb maandag n test gedaan maar negatief...
Zou t weer 40 dagen gaan duren zoals vorige x?
Ik denk nu dat ik echt gewoon geen eisprong heb.
Wat kan zo'n zwangerschap en 5 maanden pIlgebruik al niet met je cyclus doen zeg...blijft niets meer van over.
Sorry moest ff klagen.

Ohhh vervelend! Als je ongesteld wordt heb je volgens mij sowieso een eisprong maar misschien moet je ei nog komen? Of is misschien nèt geweest? Misschien is in jouw geval ovulatietesten een idee?

Ja ik ga na aankomende ongi ovutesten doen en anders naar de dok. Ik loop al van na de bevalling te klooien met eierstokontsteking toen en nu dus denk k geen ei.
Na de bevalling is de placenta met de hand verwijderd, ik ben altijd bang gewees dat er iets is beschadigd. Kan denk ik niet maar toch n naar gevoel erbij. (wat ook meetelt is dat ik erg weinig geduld heb hoor)
Maar ben t de laatste dagen wel n beetje zat en down.

wat vervelend meid! hoop dat je dan maar gauw ongi gaat worden!
en idd ovu testen misschien wel handig om te kijken of je wel een ei hebt!
hoop dat ja gauw meer duidelijkheid hebt!

liefs

Balen is dat he! Ik weet er alles van. Mn gynaecoloog heeft vorige week gezegd dat als je cyclus langer dan 35 dagen is je geen eisprong hebt.

Mn man dacht dat dit kon komen omdat ik regelmatig de pil doorslikte maar de arts zegt dat dit onzin is en dat dat er neits mee te maken heeft....

Terug
Bovenaan