Echt leuk, haha!

Bij onze 1e gingen we bij de as opa's en oma's op de koffie met n gebakje om het blijde nieuws te vertellen. Bij de 2e hebben we de opa's en oma's mee uit eten genomen om ze te bedanken voor het oppassen op de oudste en meteen te vragen of ze ook op de 2e wilden oppassen.

Nu wilden we dus iets anders....
We hebben een foto gemaakt van de test tussen roze en blauwe muisjes en daar de uitgerekende datum opgezet. Deze heeft mijn vriend gisteravond in de brievenbus gegooid, zonder afzender.
Ik heb zelf een zus, die heeft al 2 kids en mijn zwager en schoonzus hebben (nog) geen kids. Dus het leek ons wel leuk als ze een beetje zouden twijfelen van wie het kaartje komt.

Vanmorgen kreeg ik van m'n moeder n sms met "gefeliciteerd?" Inmiddels heb ik haar gesproken, ze twijfelde echt wie het was. Ze had m'n zus ook zo'n sms gestuurd, maar die is aan t werk, dus gaf geen antwoord... Ze had het bij ons eigenlijk niet verwacht, maar vindt het wel heel leuk.

Van m'n schoonouders hebben we (nog) niets gehoord en van hun hadden we eigenlijk de 1e reactie verwacht, want zij waren gister nog wakker....
Misschien is mijn schoonzusje inmiddels bedolven onder de felicitaties, haha. Of ze denken gewoon dat t een grap is en doen er niets mee...

Wij hebben er in ieder geval veel lol om! Haha

Wilde ik even met jullie delen ;-)
 
Terug
Bovenaan