Echt mis

Hallo allemaal,

eerder een berichtje geplaatst dat ik waarschijnlijk een 2e miskraam had en dat heeft inderdaad echt doorgezet.

Ik was uiteraard heel verdrietig, maar vond het ook een beetje eng, omdat ik niet wist wat ik kon verwachten. Veel buikkrampen gehad en flink wat bloedverlies. Gelukkig wordt het nu al wat minder. Heb alleen nog flinke pijn in mijn onderrug, maar dat zal ook wel minder worden. Hoop alleen dat ook echt alles weg is, maar dat zullen we volgende week in het ziekenhuis wel zien.

Was raar om gisteren en vandaag te werken, terwijl ik eigenlijk een miskraam had. Maar om de hele dag alleen thuis te zitten, dat helpt denk ik ook niet. Ben nu alleen heel moe, dus ga maar eens vroeg slapen...

Liefs,

Gitta

He Gitta,
Nog bedankt voor je lieve reactie onder mijn berichtje. Je zult je wel ontzettend klote voelen! Wat een rotgevoel is dat hé?! Eerst blij en dan wordt alle hoop in één keer de grond in gestampt. Maar houd toch vol hoor,de kans dat je toch een zwangerschap voldraagd blijft nog altijd het grootst! Mijn moeder heeft 6 miskramen gehad en toch 2 gezonde kinderen gekregen.
Ik wens jou heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Liefs Ellen

He Gitta,

Ik moet zeggen je bent wel een bikkel, werken tijdens je miskraam. Maar ja zoals je zegt alleen thuis zitten is ook niets. Ik heb 2x een curettage gehad omdat mijn lichaam een fout vruchtje gewoon 12 wk vasthoudt.

Maar heel veel sterkte de komende tijd. En hoop dat ook 2005 voor jou een mooi jaar mag worden.
Liefs Biate

Hee meissie!
Ik vind je ook een bikkel hoor!! Ik heb net na kerst een miskraam gehad en 2 weken lang veel pijn gehad. (en ik kan best wat hebben). Ik heb me wel ziekgemeld hoor. Ik wilde even bijkomen. Dit kwam ook omdat mijn schoonvader 2e kerstdag is overleden.
Ik heb respect voor het feit dat jij bent gaan werken. Maar pas wel op jezelf he!!! Je moet dit wel even verwerken.

liefs inge

Terug
Bovenaan