Echt niet zwanger...maar ook nog steeds niet ongesteld

Nou, voor alle nieuwsgierige aagjes... ;-)
Ik heb vanmorgen dus voor de 2e keer een test gedaan, maar ik blijk toch echt niet zwanger te zijn als we clear blue mogen geloven. Maaaarrrrrr...Esther is nu bijna 11 weken en ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Wanneer wordt het tijd om naar de ha te gaan? Want ik vind het niet erg dat ik nu niet zwanger ben (al had ik het stiekem ook wel weer heel leuk gevonden), maar ik wil ook niet al te lang wachten met beginnen te oefenen voor de volgende (hihi) en dan is enige vorm van cyclus toch wel handig...

Groetjes,

Eveline

Hoi Eveline,

ik weet het niet, maar Laura is nu ook 11 weken en ik ben ook nog steeds niet ongesteld, dus ik vroeg het me ook al af. Niet dat wij al over een tweede denken, maar ja, ooit willen we wel een tweede (over een paar jaar) en zoals je zegt, tegen die tijd moet er toch wel iets van een cyclus zijn.

Groetjes Ilona

Hoi Evelien. Niet zwanger,toch wel jammer dus! Ik zou het nog even aankijken denk ik. Zo`n hele zwangerschap brengt je hormonen natuurlijk helemaal van de wap.
Geniet er nog maar van,ik ben nu al weer 2 keer ongesteld geweest en vind het geen pretje. Ik menstrueer veel heviger als voor de zwangerschap. Hopelijk komt dat nog een beetje goed! Als je het niet vertrouwd zou ik de assistent van de huisarts even bellen.
Groetjes Mikkie.

hoi
ik ben ook nog niet ongesteld geweest,maar ik slik dan ook de pil.woensdag is mn strip op en volgens mij krijgen we dan een tweede zondvloed want ik heb al een week ongikrampen en af en toe wat roze afscheiding.ze zeggen dat je na de bevalling superongesteld word.zou dat met pilgebruik ook zijn?ik heb de kraamverbanden in ieder geval klaar liggen.ik ben er aan gehecht geraakt.die dunne kartonne lapjes vind ik nu vet irritant.

Hoi,
ik ben 10 weken geleden bevallen en ook nog steeds niet ongesteld. Voel wel al dagen krampjes en zo, maar er komt maar niks.
Zeker als je borstvoeding hebt gegeven dan kan het wel maanden duren voor je weer ongesteld wordt.
Tsja...
Groetjes Veerle

Ongesteld zijn is een van de dingen die ik absoluut niet heb gemist tijdens mijn zwangerschap. Heerlijk! Ik ben inmiddels 10 weken geleden bevallen en ik had na 6 weken mijn eerste menstruatie. En inderdaad, het is veel heviger dan voordat ik zwanger werd. Inmiddels ben ik alweer bezig met de tweede keer en ik kan niet wachten totdat het voorbij is!

Ik heb een tijdje terug een topic geplaatst en als je bv geeft, hoef je niet ongesteld te worden, blijkt. Ik ben 14 weken geleden bevallen en had afgelopen week 2 daagjes lichte bloeding. Ik noteer enige tekenen wel in de agenda om toch iets van een schema eruit te kunnen halen. Dus als je bv geeft, verklaart het al een hoop. Hoe snel het na het stoppen met bv komt, weet ik ook niet helaas.

sophie

Terug
Bovenaan