echt ondergoed

A

Anoniem

Guest
O mama's ik had gisteren weer eens een wauw-slik moment! We vierden sinterklaas bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder stopt de kinderen altijd vol met drinken (ikzelf doe dat nooit zo, maar gisteravond hadden ze in 1,5 uur tijd 3 bekers ranja op) met als gevolg; een hele natte luier bij ilona inclusief natte maillot en rompertje. Gelukkig had ze van sinterklaas bij oma een nieuwe maillot gehad en ondergoed, dus heb ik ze dat maar aangegeven. Stond ze daar op tafel in een hempje en onderbroek met een klein rose strikje erop. Mama moest wel weer even slikken hoor; kleine meisjes worden groot!

liefs miranda

Hihihihihi! Toevallig heeft onze dochter ook voor het eerst een hemdje en een onderbroekje aangehad. Omdat we wilden beginnen met zindelijkheidstraining (viel erg tegen, het potje doet pijn aan haar billetjes...ze zegt dus wel poep, maar wil dan echt niet op de pot...) had ik echt meisjesondergoed gekocht bij de Hema. Het broekje koop ik 1 maat groter zodat de luier er nog overheen kan. Ik moest ook even slikken hoor! Ik was ook wel trots. Het heeft dus 2 kanten. Ze heeft nu 86/92.

Terug
Bovenaan