echt over

Hoi
vanochtend om even voor half vijf werd ik met erge kramp in mijn buik wakker.
ik verwachtte natuurlijk al twee weken dat het zou gebeuren en ging rusig naar beneden en heb een maat beker mee naar het toilet genomen.
ik kon het opvangen,om te kijken of het kompleet was,ik denk van wel maar ga morgen toch naar de gyn ,ik vraag hem ook voor een nacurretage.
nu is het wat kramperig in m'n buik maar het is me toch mee gevallen.
allemaal veel sterkte en hou vol
hopelijk tot snel op een positieve manier ,liefs van Jeanette

Hoi Jeanette,
Veel sterkte toegewenst. Ook al verwachtte je het het is toch een tegenvaller.
Waarom wil je een nacurretage en doen ze dat dan?
Volgens mij hoef je bij een spontane mk niet te wachten om zwanger te worden en na een curretage wel omdat door het schrapen dan het baarmoederslijmvlies beschadigd is.
Groetjes van Caroline

Ook ik verwachtte het bij de eerste keer dat ik een miskraam had, het is waarschijnlijk een instinct wat aangeeft dat er iets niet goed is. Toen bleek dat het ook echt mis ging schrok ik toch ontzettend, je kunt je er niet op voorbereiden en het blijft hard aankomen;sterkte en succes!
Caroline; ik dacht dat je bij beide moest wachten omdat er in beide gevallen toch een wondje onstaat (bij een curretage zal het wsl. wel erger beschadigd zijn)ik weet het niet zeker maar ging er eigenlijk vanuit.
Groetjes,A.

Hoi A.
Ik weet niet of je bij een spontane mk moet wachten, ik heb daar geen ervaring mee.
Maar vaak kom je niet meer in het ziekenhuis na een spontane mk en is er dus niemand die het zegt.
Ik weet wel van veel mensen die gelijk zwanger werden.
Maar zoals ik al zei ik heb er niet echt verstand van (gelukkig) en weet het alleen na een curretage.
Groetjes van Caroline

Hoi Jeanette,

Als je alles kwijt bent geraakt, hoef je niet alsnog gecurreteerd te worden hoor. Ik heb begin november een miskraam gehad op de natuurlijke manier en alles was er gelukkig in 1x uitgekomen. Ben gisteren helaas gecurreteerd, mijn 2e miskraam dus. Ze adviseren altijd om 1 menstruatie af te wachten en dan weer zwanger proberen te worden. Weet eigenlijk niet of dat ook voor een curretage geldt, zal het eens vragen bij de nacontrole. Sterkte!

Hoi anoniem
Ik ben inmiddels terug van het consult en ik had het vruchtje mee(wel een raar idee misschien )de gyn stuurt het op voor onderzoek en over zes weken heb ik een afspraak om het te bespreken.
Voor mijn gevoel had ik er al afstand van genomen, toen ik hoorde dat het niet meer leefde.
Hij zei al dat er waarschijnlijk niets te bespreken viel maar,toch een gevoel dat het dan afgerond is.

liefs van Jeanette

Terug
Bovenaan