echt raar!?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Nog steeds niet ong. Ik zit nu op dag 43! Ik was alle andere maanden redelijk regelmatig. tussen 30 en 33 dagen.
Heb nu bij 1 test (Sensitest) een heeeeeeel vaag streepje! Ik heb vanmorgen weer een test gedaan. (Ik had namelijk weer hoop) en daar zie ik niks meer.

a.s zaterdag ben ik 2 weken overtijd. Wat denken jullie hier nou van? Ik heb wel elke dag een beetje afscheiding, maar voor de rest voel ik niks.

groetjes

Hoe is je cyclus normaal? Wel regelmatig?
Anders moet je maar even naar de huisarts.

quote: pipootje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 11:55:08'));

Hoe is je cyclus normaal? Wel regelmatig?
Anders moet je maar even naar de huisarts.

sorry, ik moet echt wat beter gaan lezen, ha ha.
Ik zou even naar de huisarts gaan, als je je zorgen maakt.

hoi
Vervelend zeg dat wachten,
Ik weet zelf niet zo heel veel van testen maar ik weet wel dat mijn zusje ook pas na 2 weken een positieve test had,
Dat vonden wij toen ook zo gek maarja ze is nu wel zwanger, Ze was dus al 2 weken over tijd toen ze het wist en ook tussen door meerdere testen gedaan.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb.
groetjes hunnybun

he
ik heb laatst ook iemand gehoord die in een keer een cyclus van 48 dagen had en daarna weer gewoon ongesteld is geworden.
maar als je het niet vertrouwd moet je even langs de ha gaan kunnen ze bloed prikken.
bij een vriendin van mij bleven de testen ook negatief maar ze was wel zwanger.
ik wil je niet te veel hoop geven maar het kan....
succes en ik duim voor je
liefs nicole

Als ik jou was zou ik ff naar de HA gaan.
Wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven, want het kan natuurlijk dat je een keer een lange cyclus heb, maar bij mijn 1ste zwangerschap was de test pas positief toen ik 6 wk was.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan