Vandaag kwam de verloskundige weer langs om m'n bloeddruk te meten. Deze keer was ie flink hoog, 160/100. Dus voor een consult naar het ziekenhuis. Gelukkig was ie daar een stuk lager. Het hartfilmpje was goed, ukje was alleen maar druk bezig om die ctg koppen van m'n buik te schoppen...hihi... M'n urine is schoon en het lab ongestoord. Dus dat is allemaal fijn. Maar voor nu wel een medische indicatie en onder controle van het ziekenhuis. Volgens de gyn moet ik me er op voorbereiden dat ik met 37/38 wkn ingeleid ga worden...
pfff...daar ben ik geestelijk toch echt niet aan toe...dat betekend dat ons ukje over drie weken geboren gaat worden!! Dat is veel te snel! Vind het erg fijn om zwangere zijn en de tijd vliegt al werkelijk voorbij! En daarbij zijn we net verhuisd en moet er nog veel gebeuren in het huis.
Dat schiet ook allemaal niet zo op, volgens de gyn moet ik absolute rust houden!!
Dus spannend! Aankomende dagenalles wat betreft ukje maar in orde maken. dinsdag weer controle.
pfff...daar ben ik geestelijk toch echt niet aan toe...dat betekend dat ons ukje over drie weken geboren gaat worden!! Dat is veel te snel! Vind het erg fijn om zwangere zijn en de tijd vliegt al werkelijk voorbij! En daarbij zijn we net verhuisd en moet er nog veel gebeuren in het huis.
Dat schiet ook allemaal niet zo op, volgens de gyn moet ik absolute rust houden!!
Dus spannend! Aankomende dagenalles wat betreft ukje maar in orde maken. dinsdag weer controle.