Echt te hoog...

Vandaag kwam de verloskundige weer langs om m'n bloeddruk te meten. Deze keer was ie flink hoog, 160/100. Dus voor een consult naar het ziekenhuis. Gelukkig was ie daar een stuk lager. Het hartfilmpje was goed, ukje was alleen maar druk bezig om die ctg koppen van m'n buik te schoppen...hihi... M'n urine is schoon en het lab ongestoord. Dus dat is allemaal fijn. Maar voor nu wel een medische indicatie en onder controle van het ziekenhuis. Volgens de gyn moet ik me er op voorbereiden dat ik met 37/38 wkn ingeleid ga worden...
pfff...daar ben ik geestelijk toch echt niet aan toe...dat betekend dat ons ukje over drie weken geboren gaat worden!! Dat is veel te snel! Vind het erg fijn om zwangere zijn en de tijd vliegt al werkelijk voorbij! En daarbij zijn we net verhuisd en moet er nog veel gebeuren in het huis.
Dat schiet ook allemaal niet zo op, volgens de gyn moet ik absolute rust houden!!
Dus spannend! Aankomende dagenalles wat betreft ukje maar in orde maken. dinsdag weer controle.

Vervelend zeg. Rust houden is nu wel erg belangrijk. Ik moet nu ook strikte rust houden omdat onze uk echt aan de kleine kant is.
Succes nog met de laatste voorbereidingen, en vergeet niet je koffertje te pakken ;)

In ieder geval succes en stertke!

Ha Ilomi, wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je er nog niet aan toe bent en dat je even moet 'schakelen'. Maar laat jouw focus maar lekker bij jezelf en de baby liggen; al het andere is bijzaak. Probeer die laatste weekjes van je zwangerschap te genieten van je verplichte slaapjes, je buik en de laatste voorbereidingen en maak je niet druk om het huis e.d.!

Ik doe m'n best om alles bijzaak te laten zijn. Maar na vandaag wat telefoontjes te hebben gepleegd, heb ik iets meer rust. Ben niet zo goed in loslaten, maar zal wel moeten. Probeer giga veel te genieten van ukje daar binnen en die gezelligheid. Maar voel me niet altijd erg lekker, moet echt schakelen naar een andere modus en das best lastig...
Hoop de kleine zolang mogelijk binnen te kunnen houden en dat lukt alleen door rust. M'n vriend is ook echt streng wat dat betreft, word op tijd naar m'n bed gebracht...hihi... Zorgzaam, zo lief om te zien.
Bedacht me idd dat het tasje ook maar klaar moet staan, wasjes draaien zodat alles schoon in de kast kan.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Die kan ik nu wel gebruiken!

Hoi Ilomi,
He, wat een vervelend bericht. Gelukkig zijn je controles wel allemaal goed, maar niet fijn om bedrust te moeten houden als je middenin een verhuizing zit! Ben je nu 34 weken? Goed dat je wat dingen geregeld hebt zodat je het beter los kunt laten! En goed dat je vriend er streng op is! (lief en o-zo-nodig heb je dat) ;)
Echt eraan houden hoor! Dan maar wat minder af thuis, jouw gezondheid en die van de baby zijn veeeel belangrijker.
Succes!! (lekker mooi boek halen, of honderden zwangerschapstijdschriften, of film-marathon / friends collectie) hihi.
Groetjes,

heey meid,bij mijn 1e zwangerschap zat ik ook midden in een verhuizing,heb zelfs de kraamtijd in 2 huizen mogen doorbrengen haha,maar toen kreeg ik ook dat helpp-syndroom,hoge bloeddruk en is onze jongen toen met 36 weken spontaan geboren,ik lag toen al een week in het ziekehuis, de gyn zei toen ook wat is dat toch altijd met die zwangere vrouwen dat ze gaan verhuizen in zo,n periode dat rust belangrijk is..kan je alleen 1tip geven ..pak echt die rust.zo belangrijk en idd friends collectie altijd leuk om te kijken hihi

Terug
Bovenaan