Echt waar!!!!!!

Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen de CB digitale test gedaan en er verscheen een plus!!!!! Binnen een minuut!!!! Ik kan het echt nog niet geloven en beseffen, maar dit betekent dus echt dat ik zwanger ben, en dat al na 1 kuur clomid!!!!!!! Tsjonge, wauw!!!!! We gaan straks naar mijn ouders die in Burgh Haamstede op vakantie zitten, ik kan er echt geen twee weken meer mee wachten hoor tot ik het vertel. Als het mis zou gaan, dan zou ik het hen ook vertellen. Ik ben zooooo blij!!!! We gaan al mijn sigaretten en aanstekers inpakken voor mijn moeder en we nemen lekkere koeken (beschuit met muisjes) mee, wel origineel toch. Bij die sigaretten snapt ze hem nog niet denk ik. Maar ik ga nu dus ook stoppen, als dat is wat ik er voor terug moet doen, dan stelt dat toch niks voor!!!! Nou meiden, ik ben hier vanavond weer, eerst nog even door laten dringen!
Liefs, Anke

Ha anke,

Van harte gefeliciteerd en ga maar lekker genieten.
Wij hebben het ook met beschuit met muisjes verteld en ze snapte het gelijk en toen kwamen de tranen.

groetjes tamara 16 wk zwanger

Dat is pas goed nieuws. Ik zag dat je in ronde 7 zat, ik ook.....hopen dat ik over een halve maand ook zo'n goed nieuws kan brengen op dit forum.
Veel plezier bij je ouders, die zullen ook wel een gat in de lucht springen.
Geniet van je zwangerschap en laat nog eens horen hoe het met je gaat.

knuf Ivy

PS wat waren de symptomen, altijd nieuwsgierig naar:)

Gefeliciteerd... leuk voor jullie!!

Ander vraagje,
neem aan dat je dat clomid via de gun hebt gekregen..
Welnu ik ga woensdag daar ook heen..Hoe hebben ze jouw dat voor geschreven en wanneer ga je het slikken??
Zou graag al je info willen hebben misschien heb ik daar ook iets aan..

liefs anne :)))))

Terug
Bovenaan