echt waar!!

Hallo allemaal,

mijn eerste discussie als april mama. Ik heb vanmorgen mijn 2e test gedaan en ook deze is weer positief ik moet het dus maar geloven dat het echt waar is!!!
wat ik zelf heb berekend ben ik 23 april uitgerekend. Nog geen vk gebeld ofzo dat doe ik over 2 weken. Wel vind ik het leuk om wat meer te lezen over wat er allemaal in bij buik groeit en bloeit. Heeft iemand nog een leuke tip voor een informatief boek?

groetjes Juudje

Als eerste:Gefeliciteerd
Enne welkom bij de april ~ mama's ;)

Waar ik heel veel aan gehad heb is "elke dag dichterbij"
Dat ga ik voor m'n tweede ook halen. Je kan je ervaringen&gevoelens bij schrijven. Het is een soort kalender/dagboek en iedere dag mag je hem omslaan en kom je steeds leuke weetjes te weten over je zwangerschap. Er zit ook tikkeltje humor bij.
Zelfs m'n man vond het leuk.

Ik vond het iig echt een aanrader :)
Liefs
Mieka

Een boek vol met interessante feiten over de ontwikkeling van de baby en fantastische foto's van een ongeboren kind, in elke fase vd zwangersch, week voor week beschreven, is een boek van national geographic (oranje kaft). Ik weet de titel zo niet, ligt boven opgeborgen in de kast op de kinderkamer, dus kan nu niet even gauw kijken.
Vooral mijn vriend vond het heel interessant, en wist mij elke keer weer allemaal feitjes over ons kind te vertellen!

gefeliciteerd!
Als je straks voor de eerste keer papa en mama bent is oei ik groei een aanrader om je alvast wat voor te bereiden.
En een echte aanrader voor nu:
Jouw zwangerschap dag voor dag | S. Campbell & Alison Mackonochie.
Met ook iedere keer 3d echofoto;s erin zodat je weet hoe je kindje er ongeveer uit zou kunnen zien. En er staan veel weetjes in per dag voor moeder en kind dus de hele ontwikkeling!
Echt heel leuk!!!

Terug
Bovenaan