Echt ziek zijn

Hallo dames.
Ik ben nu 5 weken zwanger van ons eerste wondertje.
Ik voel me alleen zo slecht dat het me bijna niet eens lukt om te eten en drinken.
Ik ben 168 lang en nog maar 47 kilo.

Ik maak me best wel zorgen om ons kindje.
Tips ? Of meer mensen die hier last van hebben ?

Hoi Shamira’ ten 1ste gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu zelf 6 weken zwanger en ik was ook zo misselijk’ dat ik moest blijven overgeven dat er niks meer in mijn lichaam zat. Ik drink nu gemberthee’ en slik B6 tabletten. B6 zit trouwens ook in vlees’ vis en eieren’ maar als je misselijk bent is dat wat moeilijker om in grootte mate weg te werken. Voor het slapen een flesje water en een cracker  naast je bed leggen’ voor het opstaan dat werkt ook al heel goed.     .

Hoi, 
ik heb er zelf ook last van gehad. Veel overgeven en niet alleen in de ochtend. Ik heb veel droge crackers gegeten of droge toastjes gegeten. Steeds na het overgeven. En probeer kleine stokjes steeds te drinken als een glas Drinken al te veel is. Van een lege maag wordt je ook beroerd. Gewoon uitproberen wat je kan eten. 
Al is het steeds maar een hapje en een slokje. Beter vaker en minder eten als het je het dan wel weg kan krijgen. Ipv ineens alles.
De voedings stoffen gaan eest naar de baby. Anders vk vragen om meer tips. 
Zelf nu 28 weken zwanger?

bedankt voor de tips.
heb inderdaad contact gezocht met de verloskundige en wacht nog op antwoord. 
ik heb geen last van overgeven maar t zweet staat me soms echt op de rug.

Terug
Bovenaan