Echt zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

De clear Blue gedaan...hij deed er iets langer over dan de kruidvat test...maar ook deze gaf een duidelijke plus.
Mijn vriend was ook erg blij met het nieuws. Vrijdag gaan we op vakantie...lekker met z'n 3en :)

Ik ga morgen naar de huisarts en vraag dan even naar de fotos, ik laat jullie wel weten wat hij zegt.

De meiden die mij gefeliciteerd hebben, heel erg bednkt en ik zal nog wel een paar keer langskomen.

Iedereen die nog niet zwanger is veel succes!!

Als jullie je afvragen wat ik voel:

Helemaal niets, alhoewel, ik heb al een 1,5 week last van steekjes in mijn buik, maar merk verder helemaal niets en we hebben het maar twee keer gedaan.

Nou ik zal morgen nog een berichtje posten en dan ga ik het juni-forum op zoeken. Als die er al is.

Knufs en allemaal veel succes.

Ik kan dan ook van de NOD-lijst gehaald worden Ik was Ivy 28 jaar en had NOD op 28 september en was in ronde 8 bezig.

Ivy

Gefeliciteerd joh
Wauw in twee keer, goed zaad dus ;-)
Groetejes en veel plezier op vakantie, gabriellle

Hai Ivy,

Alvast een fijne vakantie. Ik heb ff een vraagje. Ik heb vorige week do sex gehad en volgens mij vrijdags mijn eisprong. Nu heb ik al een aantal dagen dat ik een beetje krampen/steekjes in mijn buik heb, heb jij dat ook gehad?

Groetjes Patricia

Nou meid,

Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst, geniet ervan!!
Een hele fijne vakantie met z'n drietjes :)

Liefs, Chantal

Hoi Ivy,

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf weet ik sinds gisterenochtend dat ik zwanger ben (van tweede kindje, 1e kindje, jongen, is nu 2 1/2 jaar) en ik heb ook gekeken of er al een juni forum is. Ik hoop dat het binnenkort komt. Zelf heb ik dit forum nog maar sinds vorige week ontdekt, vind het erg 'leuk' en leef erg mee met iedereen.
Nou, ik zou zeggen geniet ervan en van je vakantie en tot ziens op het juni forum!

Groetjes Mosy

Dat wordt vast een hele fijne vakantie...van harte gefeliciteerd...geniet ervan!

Terug
Bovenaan