Echt zwanger?

<p>Hallo allemaal,</p><p>misschien hebben jullie mijn verhaal hier al op zien langskomen. Maar in december hebben wij de bevalling van onze zoon moeten opwekken met 23 weken wegens een niet levensvatbare skeletafwijking.</p><p>onze Sam is dood geboren. Dit was onze eerste zwangerschap dus we zijn er enorm kapot van.</p><p>nu heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. En er was een licht streepje zichtbaar.</p><p>gelijk een clearblue wekenindicatie test erachteraan gedaan en deze zegt 1-2 weken zwanger!</p><p>ben ik nu dan echt weer zwanger? Ik durf het haast niet te geloven. Heb het gevoel dat t een grap of foutje is en dat het niet waar kan zijn.</p><p>mijn vriend is helemaal in de wolken en ik zit te huilen. Kan het gewoon niet geloven..</p><p>en ik voel me aan de ene kant zo schuldig naar Sam toe op de een of andere manier :(</p><p>begrijp me niet ik ben super blij! Alleen het voelt zo dubbel en met zoveel ongeloof</p>

Gefeliciteerd! Ik wens je een gezonde zwangerschap toe ?
Ik zou je verloskundige bellen en je gevoelens vertellen,  ik denk dat hun hierin jou goed kunnen ondersteunen.

Gefeliciteerd! Ik weet je verhaal zeker nog. Ik ben een maandje eerder bevallen van onze zoons die helaas ook zijn overleden. Net als jij ben ook ik net zwanger. Spannend allemaal hè?! Mijn man snapt er nog helemaal niets van. Ik durf bijna niet meer te plassen, omdat ik bang ben dat het weer mis is. 
Hopelijk mag je deze zwangerschap uit gaan dragen en een levend kindje mee naar huis nemen aan het eind van de rit! Wij gaan elke mijlpaal vieren. Misschien ook een idee voor jullie? 

Dankjulliewel! 
Ik ga morgen gelijk contact opnemen met de vk.
vanmorgen weer een test gedaan. Wel nogsteeds een licht streepje maar hij zit er wel!
benb wat mooi dat je ook weer zwanger bent! 
Hoeveel weken ben je? Vind je man het zo spannend?
Ik duim voor ons beide dat het deze keer helemaal goed gaat komen!

Ik denk morgen 4 weken. Ik heb een late eisprong namelijk. Als ik netjes zou rekenen vanaf de laatste menstruatie, dan zou ik 4+1 zijn vandaag. Jij ook zoiets dus? 
Mijn man vind het heel onwerkelijk nog. Ik ben doodsbang, maar ook zielsgelukkig. Ik ga ook morgen de vk bellen. Gok de eerste echo rond 24 juni.

Ja ik ben dan ook zoiets. Al zegt de test 1-2 weken.. dus weet t ook niet zo goed haha.
snap ik! Haha morgen allebei bellen. Ben benieuwd wat ze zeggen! 
Gaan jullie een speciale weg bewandelen? Of gewoon via de vk. Ik twijfel nog een beetje

Terug
Bovenaan