echt zwanger

Ruim een week geleden een berichtje geplaatst dat ik 4 weken na mijn miskraam weer 2 positieve zwangerschapstests had. Ik ben toen toch gaan twijfelen ivm met hcg in het lichaam van vorige zwangerschap. Moest bloed laten prikken van gyn. Hcg was enorm gestegen. Afgelopen donderdag echo gehad en het zag er goed uit. zou nu bijna 6 weken zwanger zijn. Hartje klopte nog niet, daarvoor was het nog iets te vroeg. Maar de innesteling is in ieder geval goed gegaan. Ik vind het nog wel erg eng allemaal. Over 2 weken weer een echo. Da's wel fijn. Als het goed is zien we dan leven.
Ik hou jullie op de hoogte.

Succes allemaal.

Groetjes,
Silke

Hoi Silke,
GEFELICITEERD! wat gaaf...ik begrijp dat het nog wel heel spannend is allemaal. Ik zit dan misschien in hetzelfde schuitje als jij.
Mijn bloedingen begonnen op 28-12 en op oudjaarsavond heb ik het vruchtzakje opgevangen, bijna 7 wk. geleden nu.
Is 1 bloedafname dan voldoende om het te kunnen zien, want mijn dokterass. zei dat ik misschien 2x zou moeten prikken om een steiging te kunnen zien?? geduld hebben maar....lastig hoor.

Terug
Bovenaan