Echte AANRADER

Hoi meiden,

Van de vriendinnen van mijn zusje kreeg ik een klein kadootje voor het heugelijke feit dat ik zwanger ben, en het is echt een toppertje. Ze gaven me het boek:

De geboortebundel, van Daphne Deckers.

Dacht eerst, wat moet ik er mee, maar het is werkelijk een fantastisch boek. Ben een echte lezer, maar zelden heb ik zo genoten van een schrijfster. Het bestaat uit twee delen: De geboorte van een moeder, die ons als zwangere vrouwen natuurlijk erg aanspreekt. En het deel: de geboorte van een gezin...ook erg leuk.

Het ene moment rollen de tranen van ontroering over je wangen en het andere moment moet je echt gewoon hardop lachen. Zelf mijn vriend kwam naar beneden om te vragen wat ik aan het doen was, zo'n lol had ik om bepaalde stukjes.

Het is niet alleen een leuke beschrijving van haar ervaringen tijdens de zwangerschap, geboorte en erna, maar er staan ook heel erg veel tips en weetjes in.

Ik raad het echt iedereen aan om te lezen!!!

Groetjes Marianne

 
Blij dat jij ze leuk vond. Ik heb ze ook gelezen, maar mijn idee dat Daphne een beetje een muts is, is bij mij alleen maar versterkt. Het was best om door te komen, maar echt leuk vond ik ze niet.
groejts
greet
 
Hoi,

Ik heb toevallig gister "de geboorte van een moeder" voor mijn verjaardag gekregen (van mijn collega's).
Een derde van het boek heb ik al uit, en ik vind het ook helemaal geweldig!
Haar manier van schrijven spreekt mij ook heel erg aan, en ik merkte dat ik vanmorgen in de trein toch ook wel veel zat te lachen tijdens het lezen!
Veel dingen zijn herkenbaar, he?
Nou meid ik ben het helemaal met je eens, dat het een aanrader is.

Groetjes Anna
 
Terug
Bovenaan