echte aanrader!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb vanochtend met Justin iets leuks gedaan en wilde jullie dat niet onthouden! Ik vond het helemaal geweldig, dus misschien een tip voor jullie. Wij zijn naar een indoor kinderspeelparadijs geweest! Echt helemaal leuk, er is vanalles te doen. Justin heeft zich prima vermaakt! Ik ga er zeker vaker heen...

groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

Dat lijkt mij dus ook echt helemaal leuk! Heb toevallig vanochtend op internet gezocht en wij hebben er 1 in een plaatsje vlakbij Eindhoven maar met het openbaar vervoer moet je nog 20 minuten lopen en dat vind ik met dit weer echt teveel. Maar ik ga het zeker een keer proberen en wat heerlijk dat jullie zo'n leuke ochtend hebben gehad samen

groetjes Linda

Hoi!

Ik ben in augustus ook met Tara naar zoiets geweest, onderstaande foto's waren toen genomen. Wij gingen naar Ballorig

Groetjes,
Shivana

Super leuk zeg!!!

wij hadden dit ook op vakantie op Texel. Jennifer vond het echter iets te druk... maar ze kon wel lekker rondlopen etc en vooral andere kindjes kijken..hihi...
En als ze viel..niets aan de hand alles is afgeschermd met zacht materiaal.
Ons neefje (4 jr)  kwam ook een dagje langs en die waren we daar gelijk kwijt..hihi.. die had het helemaal naar z'n zin.. en wilde echt niet meer weg..hihi...

gr. Ilone

Hallo,

ook ik heb hier al vaker over gehoord. En wij willen dit zeker ook een xtje met Dylano gaan doen.
Maar is hij daar niet te jong voor?? Ik bedoel: Kunnen kindjes van onze leeftijd daar zich prima vermaken??

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan