Echte dromen tijdens de zwangerschap

Hoi,

Ik ben 11 weken en 4 dagen zwanger van ons tweede wondertje.
Woensdag ben ik 12 weken zwanger en hebben we ook de 12 weken echo..de drie maanden bereikt!
Soms heb ik gelezen dat ze het geslacht al kunnen zien met de 12 weken echo maar nog niet met 100% garantie wat denken jullie?
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik ook van die echte dromen soms nachtmerries.
Nu heb ik het weer bij deze zwangerschap en meestal moet ik echt even bijkomen van die droom s'óchtends of soms midden in de nacht.
Vannacht dat ik samen met mijn en dochtertje in het ravijn viel..echt heel eng!
Ik vind die die dromen niet normaal meer.
Dromen jullie ook echte dromen nu je zwanger bent?
Ik had op google gelezen dat het bij de zwangerschap heel vaak voorkomt die echte dromen.

Liefs

hey,

wat betreft het geslacht met 12 weken..........heb ik ook gehad maar de verloskundige zei dat het idd niet voor 100% zeker was en ze er nog geen uitspraken over mogen doen. Een soort regels van de echo, dat ze het nog niet mogen vertellen.
Volgens mij hebben ze allemaal een soort staatje...bij jongens blijft het zo en bij meisjes trekt het naar binnen of zoiets vertelde de verloskundige.

Wat betreft de nachtmerries : heb ik ook gehad. Ik denk dat het je verantwoordelijkheids gevoel is. Jij bent verantwoordelijk voor de kleine. Zeker tijdens de zwangerschap maar daarna al helemaal. Natuurlijk denk je aan alles wat er kan gebeuren. Ik heb dat nu ook nog vaker hoor. Zodra ik hete thee zie, zie ik ook meteen voor me wat er zou kunnen gebeuren. Nog maar te zwijgen waar ik aan denk bij een schaar en dat soort dingen. Alleen in je dromen komt het raar tot uiting. Het zijn rare dingen, want wie valt er van een ravijn ? Maar het is gewoon je onderbewuste die laat zien dat je bang bent dat er wat met je kind gebeurd. Heel normaal volgens mij.

Groetjes

hey,

ik sluit me helemaal aan bij het verhaal hierboven..
wou alleen zeggen dat ik het helemaal herken.. zit regelmatig met hartkloppingen in bed bij te komen.. verschrikkelijk! mja het hoort erbij..

liefs!

hoi!!

ik heb heel veel dromen, maar tot nu toe niet echt eng ofzo, wel levensecht.
waar ik last van heb en me enorm aan irriteer is dat ik veel wakker lig!
slaapt mn zoontje door lig ik wakker en dan denk ik ga slapen nu kan het, maar et lukt gewoon niet.

xxx

bij de echo kun jezelf een beetje zien wat het is want bij een meisje zie je drie streepjes naast elkaar tussen de beentjes.. I I I
en bij een jongetje zie je soms al een uitstulping vanaf de zijkant gezien..
ben ook super benieuwd!

En ja die dromen.. ik heb echt de raarste dromen ooit! net alsof je koorts heb dan kan je ook zo raar dromen!

pfff ik ben al zo'n dromen mens, vaak nachtmerries, maar de laatste tijd de gekste dingen, droom dat ik mn moeder in elkaar sla, terwijl mijn moeder en ik een hele hechte band hebben.
ik droom over geesten en demonen die achter me aan zitten en dan word ik bezweet en bang wakker.
Dan moet ik mijn vriend wakker maken om het te vertellen en als ik dna moet plassen loopt hij met me mee. hihi best lief!

Maar gelukkig zijn we niet de enige met die rare enge dromen! En blijkt het nog normaal te zijn ook!

@ signorita
hi hi hi, Dat heb ik ook zo vaak. Heb je eng gedroomd en dan niet naar de wc durven. Ik maak dan echt alle lampen aan (nachtlampje, grote lamp slaapkamer, ganglamp boven, ganglamp beneden, ja ook de keuken en woonkamer en de wc natuurlijk)

Terug
Bovenaan