Echte schoenen

Ha,

'k Zat net de reclamefolders te bekijken en zag toch zulke schattige schoentjes staan. Hebben jullie kindjes al 'echte' schoenen?
Naomi nog niet, we gebruiken nog steeds leren slofjes, maar ja, ze kan ook nog niet lopen (en doet ook geen enkele aanstalte daartoe), dus echt veel zin hebben gewone schoenen volgens mij nog niet.
Ben benieuwd of jullie al heuse stappers aangeschaft hebben.

Wilmi

Ik ben verslaafd aan leuke schoenen! hahaha!
Aimée heeft ondertussen al een mand vol schoenen en slofjes die ze al niet meer past....
Nu heb ik een paar zilverkleurige schoentjes gekocht (superlief!) en vorige week op wintersport had ze moonboots, die wil ze nu ook nog steeds aan! hahaha! We hebben ook sportschoentjes staan en nog 2 paar leren stappers, ze draagt ze niet heel erg veel maar ze gaat nu steeds meer lopen dus wil ik wel bij verschillende outfits leuke schoentjes hebben...
Ik denk dat je bij n meisje toch echt sneller geneigd bent om meerdere paar schoentjes te kopen!
In huis draagt ze meestal zootjes of anti-slip sokjes!

Liefs L81

Als we naar buiten gaan draagt Thomas echte schoenen; hij kan dan ook al loslopen en dan zijn schoenen wel zo fijn. Binnen loopt Thomas op sokken (anti-slip) maar vaak trekt hij ze uit. We hebben hem ook zootjes gegeven, maar die raken aan de kleine kant dus dan maar sokken. Op sokken/blote voeten loopt Thomas beter/stabieler dan op schoenen.

groetjes Ida

Elsa heeft wel echte schoentjes, maar die heeft ze alleen aan als we weg gaan. Elsa heeft ze pas gekregen toen ze ongeveer 13 maanden jong was. Ze loopt al los sinds haar verjaardag. Ik vind het erg belangrijk dat die voetjes goed kunnen ontwikkelen en dat kunnen ze het beste op blote voetjes, maar aangezien ik dat te koud vind, we hebben laminaat heeft ze thuis altijd een soort zootjes aan, alleen dan van een goedkoper merk.

Hahaha net als L81.....gek op schoentjes!!Al sinds de geboorte had Julia leuke slofjes aan.Toen ze ong 6 á 7 mnd was heb ik echte leren schoentjes gekocht!Tot we die zijn kwijt geraakt in de stad....Nou dan nog maar een paar schoentjes!Ik heb ook van die zootjes, voor binnen, als ik naar buiten ga krijgt ze der schoenen aan!Ze loopt nog niet hoor, maar ik vind het gewoon leuk als ze echte mooie stappers aan heeft

liefs

Hoi,

Heather loopt inmiddels buiten, en dan heeft ze echte schoenen aan, maar in huis of op het kdv slofjes. Ik vond het trouwens best moeilijk, om haar eerste schoentjes te kopen. Zo van ze loopt nu echt de wijde wereld in, weg van mama.

Groetjes, KT

Emma heeft "beginschoentjes". Ze zijn flexibeler dan gewonen schoentjes, maar steviger dan zootjes. Zijn echt bedoeld voor kinderen die net kunnen lopen. Emma loopt nu een maand ongeveer. In het begin heeft ze nog slofjes aangehad, en nu dan die schoentjes.

Doe de zootjes alleen nog 's avonds aan, als ze de pyjama aanheeft. SInds ze de zootjes niet meer de hele dag draagt, is ze een stuk beter gaan lopen.

Groetjes Hada

Terug
Bovenaan