echte weeen en 1á2cm ontsluiting

Hallo allemaal,

Gister moest ik naar gyn ivm jeuk die ik heb.
Voor de jeuk heb ik pillen en mentholzalf gekregen. Nadat de gyn aan de baby had gevoeld, kreeg ik buikpijn en nog meer harde buiken dan ik al had.
Nadat ik ctg had gekregen, toch naar verloskamers gestuurd voor nog een ctg... Daar bleven de harde buiken komen, met hoogtepunten van 150...
Urine ingeleverd, maar die was schoon.
Toen ze getoucheerd hadden bleek dat ik al 1cm ontsluiting had.
'S avonds later nog een x getoucheerd en ik had iets meer ontsluiting, maar nie veel meer...
Ctg gisteravond laat was goed, nachtje in zkh en ctg vanmorgen was ook goed... Ondanks de harde buiken, wat ze in dit geval echte weeen noemen, ben ik naar huis gestuurd en moet ik gewoon afwachten wanneer het doorzet. Nu thuis, meer buikpijn en mezelf niet lekker voelen, me temp is iets hoger... Dus blijft dit zo doorgaan, neem ik contact op met verloskamers... Kben volgens groei echo 34wkn, maar feitelijk 36weken. Ze houden dus niks meer tegen en ist gewoon afwachten wanneer het echt gaat doorzetten.

Khou jullie op de hoogte.

X marleen

SPANNEND!!!!!!!!!
De eerste decembermama met weeën....
Dus pas terug naar het ziekenhuis wanneer het doorzet? Hoe voel je je verder?
En kan het nog dagen gaan duren, of verwachten ze dat je dit weekend al gaat bevallen?
Héél veel succes en hopelijk hou je ons een beetje op de hoogte...ben zooo benieuwd!!
Toi toi toi

Liefs Brigitte

Heel spannend zeg.
Ik hoop dat je je goed gaat voelen en dat je beebje toch nog even blijft zitten.
Hoe is het nu met de jeuk dan?
Heel veel succes!

Liefs Danielle

Ik lag 2 weken terug ook in het ziekenhuis omdat ik weeën had, loop nu ook met een centimeter ontsluiting maar tot nu toe nog niets gebeurt. :) Advies was om rustig aan te doen, ik moet nu nog 5 weken... Wel vaak last van harde buiken..

Succes!!

Terug
Bovenaan