echte weeen ?? op een ctg gezien

hallo dames ..
dinsdag ben ik op controle geweest alles was goed, maar omdat ik vertelde dat ik die nacht en dag best veel pijn had en dacht dat het weeen waren moest ik toch eerst even aan de ctg ,,, en ja wel hoor er waren veel harde buiken en er zaten echte weeen tussen ,.. maar ze komen niet regelmatig ,,, toch weer voor weeen ,,, maar ze doen wel iets want heb gelukkig een heel klein beetje ontsluiting nog geen hele cm maar wel iets ,,, vrijdag word ik zo ie zo ingeleid dus heb ik me kindje het weekend zo ie zo lekker in me armen ,,, maar nu komt de gyn aan dat het wel lang kan duren als je ingeleid word nog max 2 weken ,,, heeft iemand hier ervaring mee ??? ben vrijdag 39 weken !!

vandaag heel erg veel last van nesteldrang heerlijk wat had ik een energie heb lekker alles gedaan wat in me op kwam hihi

groetjes mandy

Ik heb wel gehoord dat als het dag 1 niet lukt met gel, dat ze dag 2 ook nog mogen proberen, maar dat ze dan een aantal dagen niks mogen doen, maar 2weken is wel erg lang... Ik hoop voor jou dat het gewoon meteen lukt! Succes X marleen

Hey Mandy,

Ik werd ook ingeleid en tegen mij zeiden ze dat het ook een aantal dagen kon duren. Dat was even balen maar gelukkig is Lars diezelfde dag nog geboren.
Maar naast mij lag een meisje en die lag er al 3 dagen en die had een dag rust tussendoor, dat moet blijkbaar. Maar 2 weken lijkt me wel erg lang, waarom gaan ze anders inleiden als je toch 2 weken kan wachten?
Hoop voor jou dat je je kindje snel in je armen hebt!

Succes in ieder geval!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan