echte werk?

Zou het vandaag dan toch eindelijk eens doorzetten? Sinds vannacht 3 uur is het al aan het rommelen. Dan weer om de 3 minuten, dan weer 10 minuten...Laat het nou gewoon doorzetten of anders stoppen want hier word ik wel erg moe van!! Iemand enig idee hoelang dat voorwerk mag aanhouden?? Heb het daar niet over gehad met mijn vk en zolang het niet doorzet wil ik eigenlijk nog niet bellen. Ik heb sinds vorig weekend elke dag de beginnende weeën. Dit stopte dan na een uurtje , soms 3. Sinds vannacht 3 uur blijft het dus rommelen. Wat zouden jullie doen?

Liefs ciomama

Bellen kan nooit kwaad natuurlijk! Je kan dan in ieder geval je vraag over het voorwerk stellen en misschien dat de VK er nog andere tips en trucs bij doorgeeft ook!
Sterkte ermee in ieder geval, ik hoop voor je dat het doorzet!

Helaaas slecht nieuws, dit kan dagen duren of geheel stoppen.
Je weet het pas als het doorzet.
bij vragen en twijfel gewoon bellen!

Een voorbeeld;
mijn 1e bevalling starte zaterdagmiddag met voorweeen elke 20 min, zondagochtend was het elke 5min en echt pijnlijke. Dit ging door tot maandagochtend 9 uur, toen had ik eindelijk 1cm ontsluiting en begint de bevalling pas. Ik was al 36 uur verder voor het echte werk begon. Nou de gewone weeen ontbraken maar de ontsluiting kwam wel op gang. Vanaf 14 uur wee opwekkers gehad en om 16 uur weer en is de ruggeprik uitgezet. Rond 18 uur startten de persween en om 19 uur mocht ik. 19:34 beviel ik van mijn mooie dochter. Uiteindelijk 2,5dag later.

Zo ging het bij mij ook vorige week en toen ik afgelopen dinsdag in t ziekenhuis kwam had ik toch al 3 cm ontsluiting. Ik zou gewoon ff bellen heb ik ook gedaan en ze wilden me wel zien ookal dachten ze niet dat ik al aan t bevallen was maar achteraf dus wel. Maar goed bij mij is het ff anders gegaan verder maar dat zal je wel gelezen hebben.

Gewoon ff bellen dus!!

Succes en hoop dat t snel doorzet!!

xx

Gisteravond werd het weer minder en ik heb dus nog niet gebeld. Vannacht een redelijke nacht gehad maar het blijft nu rommelen. Dan weer 15 min, dan weer 5 min. Kan er geen peil op trekken. Nou ja, we wachten het wel af. de kleine zal er toch een keertje uitkomen hihi!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan