A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Mijn dochtertje van 10 mnd heeft opeens een rare uitslag op haar romp en hoofd.
Het begon met pukkeltjes maar het worden nu echt rode vlekken.
Ik kan hier weinig gerichts over vinden op internet. Weet iemand wat dit is? Ze heeft een klein beetje jeuk. Verder geen koorts etc. ook zit er geen allergie of eczeem in de familie. Haar broer heeft nooit ergens last van gehad (alleen warmtebultjes).
Ik smeer het in met Cardiflor van VSM en ze draagt katoenen kleding.
Kan iemand mij helpen?
Mijn ervaring met de huisarts is niet zo goed. Ik sta meestal binnen 5 seconden buiten en vind het nu dus zonde om hier gelijk mee naar hem toe te stappen. Ik probeer het liever eerst zelf op te lossen (zolang ze er niet heel erg last van krijgt natuurlijk.....).
Groetjes,
Rosanne
Mijn dochtertje van 10 mnd heeft opeens een rare uitslag op haar romp en hoofd.
Het begon met pukkeltjes maar het worden nu echt rode vlekken.
Ik kan hier weinig gerichts over vinden op internet. Weet iemand wat dit is? Ze heeft een klein beetje jeuk. Verder geen koorts etc. ook zit er geen allergie of eczeem in de familie. Haar broer heeft nooit ergens last van gehad (alleen warmtebultjes).
Ik smeer het in met Cardiflor van VSM en ze draagt katoenen kleding.
Kan iemand mij helpen?
Mijn ervaring met de huisarts is niet zo goed. Ik sta meestal binnen 5 seconden buiten en vind het nu dus zonde om hier gelijk mee naar hem toe te stappen. Ik probeer het liever eerst zelf op te lossen (zolang ze er niet heel erg last van krijgt natuurlijk.....).
Groetjes,
Rosanne