eczeem en chinese dokter

Vorige keer was er iemand op het forum die vertelde dat er een chinese dokter was in amsterdam die goed was in het genezen van chronische eczeem en andere huidziekten.

Aan die persoon wil ik even vertellen dat we geweest zijn, twee weken geleden, dat we een boel kruiden hebben meegekregen die we moeten gebruiken voor thee en voor het bad en ook zalf.

De eczeem begint te verdwijnen (voor mijn man) en we hebben het gevoel dat het echt helpt. Wat mijn man nu voelt en ziet heeft hij nog nooit gehad met andere zalven en medicijnen. We zijn heel benieuwd hoe het verder moet. Volgende week moeten we weer.

Omdat eczeem in zijn familie veel voorkomt, was ik alvast op zoek naar informatie voor ons zoontje,want de kans is namelijk groot dat hij het krijgt. Ik hoop van niet natuurlijk!

Voor de dame die ons dit vertelde, wil ik je danken voor de tip.

Groetjes
 
Ik lees jouw berichtje vandaag pas, ik ben blij dat het bij jullie ook al begint te helpen. Wij zijn in totaal 7 weken bezig geweest en ik kan je zeggen: onze dochter heeft helemaal geen jeuk meer. Dus gewoon nog even volhouden, het kost veel energie en tijd, maar het is echt de moeite waard. Nog veel succes
Groetjes Ilona
 
Terug
Bovenaan