Eczeem en kriebel!

<p>hi girls! </p><p>Ik ben nu 8 weken zwanger en heb ineens onwijs last van eczeem. Het begon een paar dagen geleden in mijn knieholtes en heeft zich nu verspreidt over mn bovenbenen en begint op mijn buik en armen nu ook te komen. Normaal heb ik dit alleen in de zomer als ik eventjes te sterke zon heb gezien in combinatie met een verkeerde zonnebrand. Heel random heb ik er last van maar nu ineens dus onwijs!</p><p>Komende week heb ik mijn eerste echo en afspraak bij de gyneacoloog, dan ga ik dit zeker bespreken. Maar ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben?</p><p>Voor nu voel ik me de eerste helft van de dag misselijk en zwak en de 2e helft inclusief nacht kriebelt alles. Hopelijk zwakt dit na het eerste trimester wat af! Lijkt me best heftig om me 9 maanden zo te voelen haha</p><p>Liefs! </p>

Haihai!
Er is een tijdje geleden een topic over geweest, misschien kan je die nog terug vinden. Daar word je wel wijs uit denk ik. Heb daar ook een hele uitgebreide reactie gepost. 
Succes!

Hoi, ik heb dit ook, maar bij mij is het meer een soort netelroos. Komt 's avonds en vooral 's nachts opzetten over hele lichaam. Heb dit al vanaf week 5 en ben nu 13,5 week. Bij huisarts en dermatoloog geweest en zij geven aan dat het een hormonenkwestie is.  Dermatoloog zei ook koud / warmtewisselingen is de oorzaak. Heb medicatie gekregen (lorratadine) en dat helpt. Hoop ook dat het uiteindelijk minder wordt! 40 weken lang dit lijkt me niet fijn. Succes! 

Terug
Bovenaan