eczeem help

hoi meiden,

hebben jullie suggesties voor of beter gezegd tegen eczeem....mn handen gezicht en nu begint ook mijn buik onder de eczeem te zitten. Kriebelt niet normaal. nu gewoon 6 pleisters op mijn handen met vaseline/lanette creme maar alles kriebelt en doet zo'n pijn.
vorige week zei de harts nog dat ik alles uit moet zingen maar dat ga ik echt niet redden.
morgen ga ik maar weer langs word er echt knettergek van.
gr

Ik heb voor de uitslag op mijn gezicht een zalf gekregen met antibiotica. Mocht ik gewoon gebruiken. Het is nu weg... Misschien kunnen ze jou ook een zalf voorschrijven...
Nog ong. 14,15,16 wk uitzingen duurt lang hoor, kunnen ze niet maken als jij zo'n jeuk hebt...
Succes!!!

Tegen mij werd ook gezegd dat er geen oplossing voor is. Ik herken die jeuk en er gek van worden. Het is een poosje weg geweest maar nu weer terug :-( Het enige wat helpt is heel erg goed smeren en idd je huid vet houden. Voor het idee ga ik in bad met badolie maar dat is meer verlichting dan het echt helpt.

Ik heb verder geen zwangerschapskwalen maar dit is wel het toppunt van irritant.

nou gisteren aan het einde van de middag toch maar bij de ha geweest... nr1 hormoonzalf meegekregen deze mag wel!! en vette zalf uiteraard.
Toen door naar de Etos voor de balneum supervette badolie dus daar lig ik vanavond in te weken!!!
nu hopen dat het aanslaat. Krijg van de ha 1 week voor de zalf dan moet het heel erg veel minder zijn anders gaat hij wat anders zoeken in de boeken!!!

Je kan ook proberen elke dag probiotica te nemen. Eczeem ontstaat in de darmen, misschien is wat tabletten of drankjes proberen. Is ook erg goed voor de ontwikkeling van de baby, volgens nieuwe onderzoeken.

Terug
Bovenaan