eczeem, hooikoorts, obstipatie...pppfff

Hoi meiden,

hebben jullie nog tips voor de eczeem...het zit in mijn gezicht op mijn handen mijn nek mijn keel ppfpff wordt helemaal gek van de jeuk en de pijn niks helpt en dat in combi met hooikoorts is niet te harden.
Vanmiddag weer naar de ha toe kijken wat hij nog weet. ik hoop veel.
Verder heb ik uiteraard last van obstipatie ondanks het goede eten ga ik toch echt goed aan de laxeermiddelen.
Dit alles zorgt er wel voor dat ik heel erg moe ben en veel moeite heb om mijn werkdagen af te maken....oooohhhh af en toe weet ik het gewoon even niet meer geloof ik.
 
ik ken het. Sinds ik zwanger ben heb ik enorme last van eczeem rondom mijn ogen en nek. Gek word ik ervan, want je kan zo weing. Naast dat je je zo moe en ellendig voelt (het doet ook pijn) zie je er ook niet echt uit op je moois als je in de spiegel kijkt!!

Ik heb geen oplossing voor je maar ik heb wel gemerkt dat hoe vermoeider ik ben en hoe meer stress ik heb, hoe erger t wordt. Na een week thuis ziek op bed te hebben gelegen, zakte mijn eczeem. Dat was voor mij t teken om echt rustiger aan te gaan. Ik zit nu een paar dagen thuis met verlof en mijn gezicht is veel rustiger. Weg is het niet maar we zijn dagen dat je er weinig van ziet en ook ik zie er veel gezonder uit. De kleur is weer terug in mijn gezicht, de wallen verdwijnen en de droge rode vlekken rondom mijn ogen worden minder. Een kappersafspraak en een maskertje doet ook wonderen (voor je innerlijk).

Dus mijn tip is; neem meer rust, minder stress en meer aandacht voor jouw als persoon. Ik weet dat t misschien onmogelijk lijkt op dit moment (zei ik, nl ook) maar nu mijn verlof is gestart merk ik t meteen.

Veel sterkte
 
Tips tegen eczeem:

Misschien dermalex repair???
Of een middel van VSM??

Wat je kan proberen tegen de verstopping:

* magnesiumoxide bij de apotheek te krijgen: mag je gewoon hebben als je zwanger bent. maximaal 3 tabletten per dag... dat is 1500 mg. Dat helpt mij super. Ik moet zelfs iets minderen! Omdat het te zacht wordt! Weg krampen en opgeblazen gevoel... heerlijk! Een echte aanrader!
* 2 liter vocht per dag
* 3 kiwi's
* lijnzaad in de yoghurt of door je eten.
* darmfunctie complex van wapiti... dit mag je niet elke dag.. kan ook krampen geven en ik gebruikte dit voordat ik met magnesium begon. je mag het als je zwanger bent maar gebruik het niet te vaak ivm met kans op luie darmen.

Succes!
 
hoi
ik heb ook eczeem in gezicht nek keel en armen ik krijg niks voor de eczeem maar ik gebruik tegen de jeuk baby creme das verkoelend en tegen de verstopping heb ik psyliuim vezels gekregen van de ha daar bij moet je wel veel drinken



groetjes tamjoh
 
hoi,

Vervelend hoor als je zo'n last hebt van eczeem.
Wat bij mij goed helpt bij eczeem is het blauwe blikje nivea creme. Deze tip kreeg ik eens van een huisarts en sinds ik dat gebruik is het een stuk minder tot bijna weg. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo goed werk maar het is het proberen waard.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan