eczeem

hoi, mijn baby van 9 weken heeft nu al een aantal dagen last van eczeem op d'r gezichtje en op haar handjes komen nu ook al kleine rode bultjes. Kennen jullie dit of is zij weer de enigste.
groetjes pauline
 
Hoi Pauline,

Weet je zeker dat het eczeem is of is het gewoon warmte uitslag of zo?

Eczeem zijn vaak echte plakaten op de huid rood en schilferig en jeukt erg.

groetjes joyce mama van Mara
 
Onze zoon heeft rode bultjes onder de ogen. Weten jullie of dit eczeem is? Hij heeft 5 maand bosrtvoeding gehad. Ik had zo gehoopt dat hij daar geen last van zou krijgen!
 
Rode bultjes zegt niet veel want dat kan van alles zijn. Van warmte uitslag, de zesde ziekte, gewoon uitslag door de zon. Het hoeft niet meteen eczeem te zijn.

Dat hij 5 maanden bv heeft gehad zegt helaas niet altijd wat. Mijn dochtertje is 7,5 maanden en krijgt nog steeds volledig bv en heeft ook eczeem. Door een koemelkeiwitallergie. Door de bv hoop ik dat ze er snel overheen groeit.

groetjes joyce
 
Romi had dit ook rond een week of acht geloof ik op het Cb vertelde ze mij dat dit nog een uitwerking van de hormonen was! Ik gebruik zoiezo Balneum voor haar huidje omdat ze nergens anders tegen kan dat houd de huid ook lekker vettig. Het is verkrijgbaar in creme, douchegel en badolie!

groetjes
 
Terug
Bovenaan