Eczeem

Heeft iemand ervaring met eczeem op wangen en oren????Ons zoontje is 10 weken, nooit geen last en nu krijgt hij ineens dat eczeem. Hij heeft er volgens mij ook jeuk aan. Ik heb zalf gekregen (ketoconazol). Maar dat helpt niet. Wordt alleen maar erger. Denk er over om weer terug naar de dokter te gaan. Vind het zo zielig voor hem. Helpppp!!!!

Natasja,mama van Tessa en Martijn
 
hoi,

daar heeft mijn zoontje ook last van gehad ik heb bioforce van dokte vogel gebruikt en dat werkte bij ons prima.
kreeg weer een heerlijk zacht huidje van.
 
Hoi Natasja,

Als je iets nieuws probeert op de eczeem probeer dan eerst een klein stukje want dan kan je kijken hoe hij er op reageert. Zodat als hij er niet tegen kan hij niet meteen onder de eczeem zit.

Als het echt eczeem is (geen gewone uitslag) gebruik dan niet te veel vaseline dat sluit de huid af wel een vette creme.

groetjes joyce mama van Mara
 
hoi Natasja,

Ook mijn dochter Maaike van 8 weken heeft last van eczeem. Inmiddels zit ik op aanraden van het cb aan de nutrilon pepti. Van de apotheek heb ik vasilini cetomacrog gekregen. Smeer haar gezichtje er twee maal daags mee in. Gebruik allen nog maar ongeparfumeerde en alcohol vrije producten en badder haar met Balneum jeukstillende badolie. Weg is het nog niet maar ze is er wat (met de nadruk op wat, ze huilt nu niet meer hele dagen, maar halve dagen) rustiger door geworden. Wie weet heb je er wat aan.
Verder gaat ze om de dag in bed omdat haar huidje anders uitdroogt.
 
Hè hardstikke bedankt voor jullie reacties. Ik heb dus die Balneum badolie gehaald, en nu gaat hij 1 keer per week in bad. En verder was ik hem gewoon met het washandje. Zonder zwitsal of zo, en dat gaat heel goed. Verder blijf ik smeren met die zalf die ik van de huisarts had gekregen en dat gaat ook wel goed.Het eczeem is een stuk rustiger geworden, en Martijn ook. Lekker vrolijk mannetje,krabt niet meer zo. Ik denk dat het allemaal wel goed komt. Toch wel fijn dat je hier even je verhaal op kwijt kan. Bedankt!!!

Natasja,Tessa en Martijn
 
Terug
Bovenaan