eczeem

Hoi,

Ik heb afgelopen voorjaar ook al eens een topic hierover geopend. Isabelle had toen erg veel last van eczeem op haar handjes en wangetje tot bloedens toe. In de zomer (waarschijnlijk door het mooie weer) was het soms helemaal weg. Zelf vond ze dat ook heerlijk. Maar nu...begint het dus weer. Ze zat net in bad en haar huid barstte gewoon open en ze vroeg hoe kan dat nou dat het gaat bloeden, mama?
Ik baal ervan. Ik ga maar weer smeren met die corisonenzalf, maar ook die lijkt niet te helpen. Of toch maar weer een bezoekje aan de ha. Hoe is het met de andere kinderen die ook last hadden van eczeem? Ik doe nu Balneum in haar bad en daar ben ik wel tevreden over.

Groetjes Babybelle

hoi

ik heb zelf erg veel last van eczeem , heb het op mijn handen en polsen en deze scheuren ook helemaal open en heb hele diepe scheuren en deze doen ook vreselijk pijn en het jeukt gigantisch
waar ik heel goed over kan is de zeepvrije wasgel ombramed van de aldi
deze is goedkoop en zeepvrij en is erg lekker op de huid.......
ook zou ik even langs de huisarts gaan voor een goeie zalf en bij de drogist hebben ze zalf van
dr Swaab , deze werkt ook goed en creme van calandula , ook deze werkt goed bij eczeem

heel veel succes

liefs ilona

Hallo,

Petra heeft ook exceem gehad. We zijn er zelfs voor bij de dermatoloog geweest. Eerst kreeg ze ook hydrocortison. In het begin hielp dit best goed. Dan was ik bv. drie dagen bezig met zalven en dan trok het weer weg. En bleef het ook zo'n 2 weken weg. Maar later hielp dit niet meer goed. Dus weer een nieuwe afspraak gemaakt. Toen kreeg ze andere zalf, die ze eerst nog niet mocht i.v.m. de leeftijd. Met die zalf heb ik 3 dagen gesmeerd en daarna nooit meer een vlekje gezien. Dus nu is ze sinds maart exceemvrij.
Ik weet alleen niet uit m'n hoofd hoe die zalf heet. de tube ligt op haar kamer en ze slaapt op het moment.
Als je het wil weten zal ik het straks wel even opzoeken.

Succes er mee.

hai jesse heeft het ook, als het kouder wordt. Ik smeer met vaseline, maar als het heel erg wordt bij isabelle zou ik wel ff gaan naar de ha, die heeft sterker zalf er voor,

succes,
gr lin

Terug
Bovenaan