Edelstenen voor stimuleren borstvoeding

Hoi allemaal,

laatst was er een topic over edelstenen die positieve invloed zouden hebben voor de productie van borstvoeding. Weet iemand nog welke edelsteen dit is? En weet iemand waar ik dit kan kopen?
Mijn melkproductie loopt steeds erg terug en wil graag alles proberen.

Dank jullie wel,

Fem

Poeh ik weet toevallig dat maansteen goed is voor je hormonen om zwanger te worden dus wie weet ook voor borstvoeding en die vind je gemiddeld wel bij iedere winkel die stenen verkoopt en de gemiddelde goede edelsmid heeft ook wel wat sieraden daarmee liggen en ik snap dat baat het niet schaadt het niet. Ik neem aan dat je contact hebt met een lactatie kundige vanwege je terugloop, waarschijnlijk weet zij dat ook wel en alle andere trucjes om het beter op peil weer te krijgen

Ik ben nog zwanger, maar ik heb zelf laatst maansteen en blauwe chalcedoon gekocht. Rode jaspis kan ook.
Ik zou dan een kleinere steen kopen die je bij je kan dragen.

Ik heb geen verstand van edelstenen, maar wat heb je nog meer gedaan om je productie te verhogen? Misschien kan ik daar nog tips voor geven?

Er was laatst een aflevering van keuringsdienst van waarde over edelstenen en de werking ervan. Dat het misschien niet is wat het lijkt. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt natuurlijk ☺️ wie weet doet het wat met je en met je productie!

Terug
Bovenaan