eeeek psyco dog!

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas,

Heeft iemand ooit die griezelfilm chucky gezien? chucky is een clown pop die tot leven is gekomen en heeeeeeel eng doet. Nu heeft Max voor zijn verjaardag een hondje gekregen dat geluid maakt en liedjes zingt en alles, hij vindt hem heel leuk maar ik krijg steeds een hartverzakking van dat ding!
Zomaar uit het niets, terwijl Max al lang op bed ligt en niemand het hondje aanraakt zegt het ineens
"I love you", ik denk dan meteen...zeg ik ken je net, om nou meteen zo bezitterig van me te gaan zitten houden, beetje creepy.
Ook spontaan eist het ding ineens 'hug me", niet lief vragen ofzo maar echt heel dwingend.....en er zit geen uit knop op. Haha ben gewoon bang om de batterijen eruit te halen, zal je net zien dat het ding gewoon door blijft gaan met eisen stellen.
Misschien krijgt dit hondje binnenkort wel ineens een misterieuse aanvaring met de prullenbak.

Ajuus, ilja

Whahaha, zie het helemaal voor me!
Hier ook zo'n hond die roept: Knuffel mij! of Je bent mijijijn vriend! (maak ik zelf wel uit ja!)
Maar goed, sterkte met je nieuwe huisdier!
Liefs Nelleke

O ja, ik vind dat "Hiya momma's" zo gezellig klinken!

Wéér gelachen voor het slapengaan (thanks ladies)........... En wat een engerd opeens in huis, wég ermee!!!

Welterusten
Susan

Nah phira, das dezelfde enge hond hoor, die jij hebt......aaaah 't is een invatie!
Dit was overigens een kleine woordenwisseling tussen mijn man en de creepy hond

Creepy hond : "You're my friend!"
Mijn man : "Die!" (hij is een man van weinig woorden)

Ik heb nog meer speelgoed dat possesed is trouwens (hmm misschien wonen we wel op een oude indiaanse begraaf plaats of zoiets hollywood-erigs)
Max heeft een electronisch boek, als je er een bijgeleverd papieren boekje oplegt kan je gewoon het verhaaltje lezen, of je kunt de plaatjes aanraken en dan "verteld" het boek wat je aanraakt.
Dit boek is niet goed.....
Max raakt een rode driehoek aan......"Cow" vindt het boek
Max wijst naar een beer........"Three" verklaart z'n boek
Max drukt op de optie "tell story"......Boek zingt ABC liedje

Als 't arme kind straks naar de kleuterschool gaat heb ik nog wat uit te leggen.

Iemand anders nog rare speelgoed verhalen?

Ajuus, ilja

haha, erg gelachen om je verhaal. en heel begrijpbaar. Lukas had als kraamcadeau een pratend schilpadje gekregen. Dat ding ging op de raarste tijden aan. Omdat hij er toch nog te klein voor was, wilde ik de batterijen er uit halen. Nou dat battterij klepje wilde met geen mogelijkheid open! Omdat ik er echt gek van werk, heb ik dat ding uiteindelijk maar op de stenen kapot gegooid. Het was een goedkoop dingetje en deze oplossing werkt erg goed voor evt. frustraties!

Aaaaaaie beestje....

hahahaha gatver de gatver! wat een demonisch beest! Ben ineens niet meer zo heel ongelukkig met mijn psycho puppy speeleding.
Sjee....je zal toch zo'n hond hebben...

Ajuus, ilja

BAK EEN CAKE, BAK EEN CAKE, BAK VOOR MIJ EEN CAKE, ZO SNEL ALS JE KAN.......
Is het die K. hond????
Haha zullen we weer een domino openen dan... Cissy zet jij hem in, jij hebt die hond heeel veel op de foto haha

Terug
Bovenaan