eeehhh hallo! Kennen jullie mij nog????????

Hee meiden!!! Goh wat heb ik jullie gemist! Mijn pc was kapot en nu heeft mijn broer hem helemaal leeg gemaakt en alles er weer goed opgezet (Wilfred en ik hebben daar absoluut geen verstand van). Aangezien mijn broer werkt, sport en ook nog een privéleven heeft, heeft het een paar weken (voor mijn gevoel een paar maanden) geduurd eer alles weer in orde was....

ik heb al aardig veel gelezen (alles is natuurlijk niet te doen haha) en ga op woensdag en donderdag (de rest van de week zit ik meestal op de camping)   weer lekker jullie vervelen met mijn verhaaltjes, foto's en reacties!

Zo ik ben weer zó blij met mijn computertje!!!

Dikke kus van Cissy en Fabio

Uh...Cissy?...Ja...komt me vaag bekend voor...
Misschien moet je je toch even opnieuw voorstellen...

We hadden al meegekregen dat je pc-problemen had. Leuk dat je er weer bent!
En kom maar op met die foto's van Fabio! Die heb ik gemist namelijk!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Haha Nelleke, ja dat klopt, maar omdat ik dus ook niet wist hoe we op dat ding internet konden krijgen hebben we hem verkocht aan iemand die er aardig wat centjes voor over had hihi
Ik weet het: een computercussusje zou niet verkeerd zijn!
Zo heb ik nu dus ook een probleem met mijn babysite: ik ben bang dat ik hem straks kwijt ben omdat ik geen idee heb hoe ik dat ding moet downloaden (met winzip moet dat)
Maar goed ik ben blij dat ik er weer ben en wat foto's betreft: ik moet ze eerst op de pc zetten, dan op internet en dan hier op de site, dus even geduld nog aub...

Groetjes van Cissy

ik zou die babysite even een mail sturen. Mijn babysite zet 'm in zo'n bestandje voor ons, dan kunnen we hem zelf opslaan.
Nou, succes met de foto's!!
Nelleke

ik heb ze een mailtje gestuurd maar krijg als antwoord de verwijzing naar de site zelf, daar staat het op zeggen ze, maar daar snap ik dus niks van...
jij hebt toch ook kijkonzebaby?

Terug
Bovenaan