eefje en de rest

Hoi,

Ik kom van het januari-forum en heb net van de vk gehoord dat het niet goed is. Ik moet waarschijnlijk morgen naar het zh dan gaan ze kijken of het vanzelf zal afdrijven of dat ze gaan curriteren.
Ik zat samen met o.a. eefje op het jan-forum, en Eef ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het nu met je gaat, jij kreeg het slechte bericht iets eerder dan ik.

Het goede nieuws is dat ik wel direct weer mag proberen om zwanger te worden zodra alles uit mijn baarmoeder is verdwenen.Ze gaf aan dat ik dit moest zien als mijn ongi en misschien over 2 weken alweer een ei heb.
En ik weet nu natuurlijk dat we samen zwanger kunnen worden. Bij mijn schoonzusje wil het allemaal niet lukken dus eigenlijk mag ik me nog gelukkig prijzen.

Ik probeer niet al te verdrietig te zijn en huilen heb ik voor de rest van het jaar genoeg gedaan, hihi

Ben blij dat we hier onze ervaringen kunnen delen.

Groetjes allemaal,

bons
x

Jeetje Bons wat klote voor jou en je partner. Ik kom ook van het januari-forum en heb afgelopen weekend na ruim 9 weken een mk gehad. We zouden vanochtend onze 1e echo hebben gehad....
Maandag kijkt de huisarts of alles eruit is... ik hoop het maar!
Moet zeggen dat ik sinds gister ook al een stuk positiever en vrolijker ben. Moet ook zeggen dat ik net even aan het shoppen was en dan gaat er wel een steek door me heen als ik "al" die zwangere vrouwen zie. Maar inderdaad: ook wij weten nu wel dat we zwanger kunnen worden en dat is al heel wat. Hopen dat het de volgende keer goed gaat en dat we daar niet te lang op hoeven te wachten!!!
Succes.
Groetjes Set

Bons,
Ik was er al een klein beetje bang voor. Omdat je dezelfde verschijnselen als mij had. Maar ik hoopte het beste voor je. Maar helaas. Ja,hoe gaat het met me...Het ene moment kan ik lachen met anderen. Maar als ik alleen ben kan ik me erg rot en zielig voelen. Ik ben benieuwd wanneer ik stop met bloed verliezen. En woensdag gaan ze kijken of alles al uit me is. En anders gaan we denk een afspraak maken om het weg te halen. Ik vind het fijn om te lezen dat we misschien over twee weken een ei sprong kunnen hebben. Ik wens je sterkte. En we moeten maar denken, het was ergens goed voor.
Liefs Eefje

Hoi,

Ik ga maandag naar het ziekenhuis om te kijken of alles al weg is, het bloeden wordt heftiger en de krampen worden ook weer erger. Moet ook wel want je lichaam moet alles natuurlijk opruimen. alleen de knop is nu om, ik heb nu zoiets van hoe meer kramp en bloed hoe beter, terwijl ik vanochtend niet eens naar de wc durfde.

Meiden we gaan er gewoon weer voor!!

Eef, veel plezier met je weekendje, weet niet of je nu wel of niet mag zwemmen maar zonder zwemmen zijn er vast genoeg andere leuke dingen.
Wel goed om even je zinnen te verzetten!

Bons
xxx

Ha Bons,
Ik heb ook zoiets van laat al dat bloed maar komen. En die krampen ook wel. Maar niet te erg, dat lijkt me niet alles tijdens het weekendje weg. En je hebt gelijk, er zijn wel meer dingen te doen dan zwemmen. Wat dacht je van lekker wandelen/winkelen/zonnen in de regen, haha. Want veel zon komt er geloof ik niet. En hopelijk kunnen we zo snel mogelijk er weer voor gaan!
Liefs Eefje

Hoi Bons,

Allereerst sterkte de komende tijd!!

Zelf heb ik na 8 weken een miskraam gekregen. Ik ben nu 7 weken na mijn miskraam en ben nog steeds niet ongesteld. Na een miskraam duurt het vaak langer en een eisprong na 2 weken zou perfect zijn maar in de praktijk is het vaak zo dat het iets langer duurt de eerste keer na een miskraam. Ik wil je veel sterkte wensen en veel succes met 'klussen' deze maand (ik lees dat je je er alweer volop op wil storten, je hebt gelijk!!).

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan