A
Anoniem
Guest
<p>Ik loop met een heleboel vragen in mijn hoofd en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen...</p><p> </p><p>We hebben nu 1 dochtertje van 8 maanden oud waar we ziels gelukkig mee zijn! </p><p>Ik begin zelf nu alleen flinke kriebels te krijgen voor een 2de kindje...</p><p>Het ene moment zegt mijn man dat hij nog even wil wachten wat ik kan begrijpen, maar zijn beste vriend heeft ook een kindje en zegt absoluut geen 2de kindje te willen.. sinsdien is het altijd het volgende moment waar mensen bij zijn zegt hij dat hij er niet aan moet denken om voor tweede kindje te proberen..</p><p>Ik merk dat dit mij ontzettend veel pijn doet omdat ik het gevoel krijg dat hij niet nog een kindje wilt..</p><p>Als ik dit tegen hem zeg dan zegt hij dat hij wel een 2de kindje wilt maar nu nog niet.. en zodra iemand van een vriendengroep of iets het vraagt zegt hij weer dat hij het absoluut niet wilt..</p><p>Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven.. of hij praat met mij mee omdat ik heel graag een 2de kindje wil of zou hij zn vrienden van het onderwerp willen houden zodat zij er niet constant over beginnen..</p><p>Ik weet niet of ik er weer over moet beginnen aangezien ik altijd hetzelfde antwoord krijg..</p><p>Heeft iemand anders ook in zo'n situatie gezeten en hoe kom ik erachter wat hij nou echt wilt? </p><p>Liefs</p>