een 2e kindje van een andere vader

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb een zoontje die in juli 5 word, nou ben ik vorig jaar april (2007) bij zijn vader weggegaan. heb in juli me nieuwe vriend leren kennen. en hij heeft geen kids maar zou dat graag willen. ik heb altijd 2 kinderen willen hebben. nu wonen we samen sinds oktober en het gaat super goed, ook tussen mijn zoontje en hem. me zoontje ziet mij soms niet eens staan hahaha. nu ben ik dus gestopt met me pil en had 14 april me ongesteldheidsweek dus we gaan lekker hobbyen voor een 2e.
maar nu is mijn vraag vinden jullie dat raar als ik straks 2 kids heb van verschillende vaders? ik weet dat ik t allemaal zelf moet weten. deze relatie voelt goed en gaat gewoon super goed. anders zou ik er niet eens aan beginnen.

Hoi Juli2003,

Als alles goed gaat en je relatie voelt goed, moet je er gewoon voor gaan. En ga ajb geen rekening houden met wat andere vinden!

groetjes Mariska

Hoi meid,

ik ben het helemaal met Mariska eens; gewoon je eigen gevoel volgen!
Maar ik begrijp het wel. Mijn vriend heeft zelf ook een dochter uit een vorige relatie, en het heeft bij mij een tijdje geduurd voor ik hem vertelde dat ik ECHT aan kinderen toe was. Ik dacht eerst de hele tijd; ja maar, stel dat het straks mis gaat tussen ons, dan heeft hij 2 kinderen bij 2 verschillende vrouwen!!!!
Mijn schoonzusje heeft ook 2 kindjes bij 2 verschillende vaders.. ja, dat had ze natuurlijk van te voren ook niet echt zo bedacht, maar zo is het nu eenmaal gelopen.

Veel succes met zwanger worden!

Groetjes, Mickje

Hoi,

Ik geloof niet dat het raar is om kinderen van 2 verschillende vaders te hebben.
Maar anderzijds zet je er wel vaart achter. Jullie zijn nog maar zo kort samen. Ik zou zelf denk ik in zo'n stadium nog bezig zijn om elkaar echt door en door te leren kennen. Je hebt nog zoveel tijd samen nodig, ben je dan wel aan een kind erbij toe?
Misschien dat het een ''2e ronde'' allemaal wat sneller gaat, dat kan natuurlijk. Ik heb er geen ervaring mee en toen ik mijn man leerde kennen was ik nog een stuk jonger dat is ook wel anders natuurlijk.

groeten ELke

Terug
Bovenaan