Een 2e miskraam

Hallo allemaal.

Ik wil zomaar even van me afschrijven en delen dat we net onze 2e miskraam achter de rug hebben.
Ben je eerst blij zwanger, nu is er volop verdriet en teleurstelling.
Gelukkig hebben we een zoon die bijna 1 word.
Dat geeft wel afleiding.
Maar een broertje of een zusje voor hem was zo welkom geweest!!
Onze eerste miskraam was voor onze zoon en nu dus weer 1 net achter de rug, weg gehaald oor curretage.
Deze keer was ik 9 weken zwanger vorige keer al 14 weken.
We zijn al een stel dat niet makkelijk zwanger word doordat ik veel en overal vleesbomen heb.
Waar ik aan geopereerd ben in Utrecht.
Nadat we de hele medische molen gehad hadden.
Het was zo mooi spontaan zwanger geworden te zijn!!
Te mooi om waat te zijn blijkbaar..................

Gr. Ccor.

Wat een  teleurstelling voor jullie! Vervelend dat jullie dit nu al 2x hebben moeten meemaken. Ik hoop dat het een beetje met je gaat en ook deze miskram weer een plek kunt geven. Ik hoop echt voor je dat je toch snel weer zwanger bent! Sterkte!!
Groetjes Tara

He meid,

Vervelend te lezen dat het weer misgegaan is. Veel sterkte met het verwerken ervan.
Ik zal voor je duimen dat je snel gezond zwanger bent.

groetjes,
Dion

Daarom vind ik dit forum ook zo prettig! De meeste hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt en weten dus hoe het voelt en wat je doormaakt. Ik voel me hier meer op mijn gemak dan bij het zwanger-worden-forum. Daar wordt ook veel meer gekat op elkaar.
Groetjes Tara

Hoi meid,

Wat naar voor je dat het voor de tweede keer is misgegaan. Ik las het net bij jouw onderwerp. Weer door het verdriet en de leegte die achterblijft heen.
Wil je toch even een hart onder de riem steken: kom op! Geef niet op........
je kunt hier ook lezen dat je (aan de ene kant helaas) niet de enige bent.
Sterkte de komende tijd!

groetjes Marleen

Het is voor mij nieuw op een forum te schrijven.
Merk dat ik het wel prettig vind, gevoelens en ervaringen te delen.
Weten dat je inderdaad niet alleen bent.

Gr. Ccor.

Terug
Bovenaan