Een 2e

<p>Hallo, </p><p>binnenkort wil ik aan een tweede beginnen ik heb nig een keer een pilstrip en dan stop ik er mee . Is het dan slim om al foliumzuur te gaan slikken?</p><p> </p><p>ook kan ik me heel druk maken omdat ik bang ben om nu wel te moeten overgeven jn me zwangerschap<br />bij dr eerste was dit niet zo en had ik weinig symptomen mijn moeder had ook bij alle twee bijna niks meestal hoor ik ook wel dat het meestal op elkaar lijkt </p><p>maar hier lees ik ook een hoop andere verhalen waardoor ik me heel bang maak. Begrijp me niet verkeerd wil niet zeuren maar vind overgeven heel eng </p>

Hallo,
Het is verstandig om een maand voor dat je zwanger wil gaan “proberen” te worden, om al met foliumzuur te beginnen.
Ik denk dat geen een zwangerschap het zelfde zal zijn, maar maak je er vooral niet te druk om. Ik heb in mijn omgeving ook alleen maar dames mee gemaakt die fluitend door de zwangerschapsperiode gingen. Dus je ziet het vanzelf wel ;-)!
Mocht je hier echt een “angst” voor hebben, maak het dan bespreekbaar.. bijv. Met je man, huisarts, etc.

Vooral genieten van alles, niet forceren om perse zwanger te willen worden, en hopelijk mag het weer zo zijn, dat je zwanger mag/kan worden.

Oke dan ga ik daar maar eens mee beginnen. Het is wel een angst maar niet zi ver dat ik er niet zwanger dior wil worden. Bij de eerste had ik dit ook maakte ik me zo druk , terwijl ik meteen gelijk zwanger was en alleen in het begin een soort van klap kreeg van misselijk/naar gevoel dit kreeg ik alleen als ik niet optijd at. Ik hoop dat ik bij de tweede ook geen misselijkheid ga ervaren  en dan hoop ik dan maar dat ik ook iemand mag zijn die kwa dat betreft 2 zelfde zws krijg. 

en idd hoop ik er met deze wat meer van te genieten ipv stressen 

Terug
Bovenaan