een 2e.....

Hoi,

In juni ben ik bevallen van een mooie zoon en het loopt allemaal lekker. Het is een geweldig ventje waar we hoofdzakelijk alleen maar van genieten (er is heus wel eens een momentje in de afgelopen 5 maanden geweest dat achter het behang een mooie plaats was geweest om hem op te bergen).

We zouden graag een 2e willen die niet super veel gaat schelen met zijn/ haar grote broer.
Toch wachten we nog heel even met wederom proberen en denken we erover om in maart wederom de pil uit het raam te gooien....mocht het dan weer zo snel gaan als met nummer 1 dan zouden ze ongeveer 1,5 jaar schelen.

Zijn er hier al meiden die redelijk vlot (binnen een jaar) na de bevalling van de eerste (of tweede) voor de tweede (derde) keer zwanger zijn?

Groetjes
 
Hallo,

Ik ben zelf in november 2003 bevallen van een zoon en na 6 mnd. begon het bij mij en manlief weer te kriebelen. Dus in juni gestopt met pil en ik ben nu 10 weken zwanger (bij de eerste heeft het bijna 1,5 jaar geduurt) en het verloopt allemaal prima. En het is weer net zo speciaal als bij de eerste.
Wij zijn heel blij dat het zo snel is gelukt en er daardoor een klein leeftijdsverschil is.
Ikzelf scheel in leeftijd met mijn broer 13 maanden en ervaar dit van jongs af aan als zeer positief.

Groetjes
 
Hoi,

Mijn dochtertje is nu bijna 14 mnd en ben 4 mnd zwanger van onze tweede.Er zal dus ongeveer 1,5 jaar tussen zitten.Wij hebben hier erg bewust voor gekozen,ik kom zelf uit een gezin waar er steeds maar een jaar tussen mij en mijn zusje en broertje zit en ik heb dit altijd als erg gezellig ervaren.Het zal vast en zeker wel eens zwaar worden,vind het nu al wel eens zwaar met eentje maar bovenal lijkt het mij helemaal fantastisch en fijn voor de kindjes als er niet een te groot leeftijds verschil tussen zit.

Groetjes Liel
 
Hallo,

Ik ben nu 13 weken zwanger van mijn 2e kindje, mijn dochtertje is nu net 2 geworden. Opzich vindt (lijkt) me dit een ideale combinatie! Go for it girl

groetjes
 
Terug
Bovenaan