een 3d of 4d echo????

A

Anoniem

Guest

Hallo dames
ik ben nu 16 wk zwanger en wil graag rond 20wk een pretecho laten maken..
Nu twijfel ik of ik een 3d of 4d echo laat maken....
wie heb ervaring met dit en wat is mooier om te doen??

hoop iemand kan me raad geven
groetjes wilma

Toen ik een afsprak maakte voor de 3d echo stond er 4d echo erbij. Volgens mij is dat één echo. 3d is een stil beeld en wat ze opnemen is 4d dat is bewegend...zoiets begreep ik. Kan het ook mis hebben hoor!!

Wij doen de echo pas met 26 weken, dan is het kindje op zijn mooist om te zien zeggen ze.

Krijg jij met 20 weken niet gewoon een screeningsecho dan? Want anders is het zonde om alle echo's gelijk met 20 weken te doen...

Succes.

XX Saskia 21.2 wk

Hoi meiden,

Klopt, 3D is stilstaand en 4D is bewegend beeld in 'real time'. Over het algemeen  zit dat samen in een pakket bij de echobureau's. Dus je kiest eigenlijk uit 2D of 3D qua beeld.

Groetjes en veel plezier!
Marisa

quote: saskiaenmaik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2007 12:29:06'));

Toen ik een afsprak maakte voor de 3d echo stond er 4d echo erbij. Volgens mij is dat één echo. 3d is een stil beeld en wat ze opnemen is 4d dat is bewegend...zoiets begreep ik. Kan het ook mis hebben hoor!!

Wij doen de echo pas met 26 weken, dan is het kindje op zijn mooist om te zien zeggen ze.

Krijg jij met 20 weken niet gewoon een screeningsecho dan? Want anders is het zonde om alle echo's gelijk met 20 weken te doen...

Succes.

XX Saskia 21.2 wk

--------------------------
Hoi Saskia
Ik krijg bij 21 wk pas me gewone echo.. ik ik heb tot nu toe helemaal geen film opnamen ofzo van me baby en vind het jammer..
Ik wil ook graag de geslacht zien en dat kan al goed bij 20wk.. vandaar dat ik dag dan doe ik de pretecho voor de screenings echo..   dan kan ik voor de zekerheid nog een keer de geslacht vragen ..
Ze zeggen namelik dat bij 20 wk de baby nog mooi op een beeld staat.. dus dat lijk me heel mooi...
wat is er mooier aan 26wk dan??/   de baby heb toch al bij 20 wk zo goed als alles of niet??
groetjes wilma

Hoi Wilma,

Klopt de baby is af, alleen met 26 weken (bijvoorbeeld) is je kindje wat dikker en voller. Nu heeft je kindje alleen nog maar in de lengte gegroeid. En vanaf de 20/21 weken gaat ie ook lekker dikkerder worden. Vandaar dat ik zei dat 26 weken mooier was!

Maar als je idd nog helemaal niets hebt van je kleine, zou ik het lekker doen!!

Veel plezier alvast!

X Saskia

Terug
Bovenaan