Een 3e meisje is wel handig

Haha, klinkt misschien een beetje raar, maar als deze weer een meisje zou zijn dan heb ik nog zóóó veel leuke kleertjes voor haar. Dozen vol. En roze wiegbekleding en roze dekentjes.

Ik heb het net gisteren zitten uitzoeken, omdat onze zolder verbouwd wordt/is. Het zou zonde zijn als het niet meer gebruikt wordt (door mij) :-(

Maar een jongen is ook net zo welkom hoor! Don't worry. Bijkomstigheid is dat ik dan wel weer hele garderobes moet shoppen:)

Hebben jullie ook zoiets dat door je hoofd spookt? Als het een meisje is dan..... of als het een jongen is dan....

Als meisje is...tja is gewoon makkelijk met alles wat je al hebt liggen nog...
maar idd een jongen betekend weer shoppen hahaha
en had laatst gedroom dat het een jongen zou worden, ben erg benieuwd of me droom gelijk had over 10 week haha
maar als het maar gezond is, hoe cliche ook!

Als het een meisje word is het al een bekende route.. Ze is snel, bijdehand en heel eigenzinnig.. Ik denk dat een jochie rustiger is ook qua ontwikkeling en dat ik me dan weer zorgen ga maken of hij niet te traag is..

Ik zou twee meiden heel leuk vinden omdat dat niet standaard lekker burgerlijk is.. (niet lullig bedoeld maat het 'ideale' plaatje is toch twee kids, een jongen en een meid..) Maar ja, een jochie.. Is weer nieuw en ook weer heel spannend!!

Nog 11 weken afwachtten.. Dan weten we het!

inbreker van april;-) Ik had twee jongens en werd weer zwanger. Ik dacht ook dat het praktischer zou zijn om weer een jongen te "krijgen" maar je raadt het al... het werd een meisje! Ik zag ineens de andere kant van de prenatal!?
En als het toch een jongen wordt dan bewaar je het toch gewoon voor de vierde? (haha)
Heb ik ook gedaan... maar mijn vierde wordt weer een meisje, wordt nu echt tijd de jongens spullen weg te doen.....

hahahaha ja heel herkenbaar, wij hebben ook een meisje en als het een meisje is hebben we alles al!!! Hartsikke handig, maar als het een jongen is kan ik lekker gaan shoppen. Hoe dan ook het is allebei leuk. Het is natuurlijk ook dat je al kent wat een meisje doet enz, bij een jongen is het toch allemaal weer nieuw, en toch spannend.

Ik mag op de kleertjes na toch alles opnieuw kopen.. Jasmijn is 18 maanden als deze uk geboren gaat worden dus een compleet nieuwe kinderkamer staat er weer op het lijstje..

Eigenlijk hoop ik stiekem toch een beetje dat de volgende een jongen wordt, een meisje zou ik ook erg leuk vinden hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar mijn broer is een aantal jaren terug overleden en ik zou het wel heel erg mooi vinden om hem te vernoemen, niet als roepnaam, maar als 2e naam. En ik vind de afwisseling, meisje- jongen ook wel mooi.
Ach we zien het wel...
Het belangrijkste vind ik nog dat kleine uk gezond is en dat we een gelukkig gezinnetje gaan vormen!

Maar..ik heb nog wel alle meisjes kleren van mijn dochtertje bewaard.

Terug
Bovenaan