Een aanrader

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!

Ik heb het boek 'Taking Charge of your fertility' door Toni Weschler. MPH gelezen. Het is een Amerikaans boek, ik weet ook absoluut niet of het wel vertaald in het Nederlands te krijgen is (Woon namelijk in Canada).

Ik raad iedereen die zwanger wil worden dit boek aan. Het geeft zoveel duidelijkheid over je cyclus en wijkt dus echt af van het feit dat je cyclus 28 dagen duurt en dat je eisprong dus op dag 14 komt.Wat inhoudt dat heel veel dames dus klussen op dag 14 terwijl hun eisprong juist eerder of later is!
Ik heb hier heel veel positieve reacties gehoord, en dus met veel gesproken die na het lezen van dit boek heel snel zwanger waren!

Zekers een aarader hoor! Allemaal heel veel succes met zwanger worden!

Liefs Ponoka

Hoi Ponoka,

Wat leuk dat er iemand in Canada woont.

Wij zijn in 2000 in Canada getrouwd bij peggy's cove op de rotsen bij de zee.
Het is daarzo heel erg mooi daarom zijn wij daar getrouwd en ook omdat wij vrienden in Canada hebben die daar wonen. Zo doende dat wij er daarvoor hebben gekozen om daar te trouwen.

Groetjes van Brenda uit Holland.

Hallo ponoka,
Ik denk dat het inderdaad jammer is dat het boek hier niet uit is. Achteraf gezien ben ik blij dat ik tussendoor een hele korte cyclus heb gehad, hierdoor ben ik de ronde daarna van een korte cyclus uitgegaan bij het klussen. ruim vóór dag 14 en zwanger geworden.
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan