Een andere verzorgings tip !!!

Mijn lieve dochter, nu even niet, heeft een potje zinkolie op het tapijt gegooid! grrrrrrrrrrr

Het resultaat is een weldaad aan witte, vette vlekken op het tapijt!!!

Gewoon heet water en alles reiniger werkt niet, het is zo vet, bahhhhh. Zelfs mijn emmertje is vet!

Wie heeft een tip voor me want het ziet er niet uit!

Bedankt! Gr Esther
 
Ojee!! Dat is inderdaad echt troep! Heb je al tapijtreiniger geprobeerd? Van dat schuimspul dat je 10 minuten moet laten inweken. Dat hielp mij nog wel eens met vlekken die er verder nergens anders mee uitgingen. Succes!!
 
heb even druk voor je gezocht op het internet.
wellicht is dit een tip voor je:
baadt het niet dan schaadt het niet zal ik maar zeggen

Vlekken in vloerbedekking
Bijna alle vlekken in vloerbedekking krijg je er uit met mineraalwater. Als het maar bruist. Over de vlek en nawrijven met een droge doek. Werkt super!
 
heb even druk voor je gezocht op het internet.
wellicht is dit een tip voor je:
baadt het niet dan schaadt het niet zal ik maar zeggen

Vlekken in vloerbedekking
Bijna alle vlekken in vloerbedekking krijg je er uit met mineraalwater. Als het maar bruist. Over de vlek en nawrijven met een droge doek. Werkt super!
 
Ga vanmiddag/morgen maar even bij de drogist HG tapijt vlekken verwijderaar halen. Duur goedje maar ik ben blij als het werkt.

Mineraalwater? ooh, mocht dit niet werken dan zal ik het eens proberen.

Maar nu zijn die plekken klets nat van het schrobben dus eer dit weer droog is begin ik wel weer aan een volgende ronde.

Zo ben je altijd druk in de weer!

Bedankt meiden!
 
Ik heb de tip gekregen om Dr. James te kopen bij de TMC woonwinkel. Is een tapijt reiniger. Ik heb nu doeken op de natte plekken gelegd en wacht even tot het goed droog is. Dan ga ik het wel behandelen met dat spul ...

Ja bloempje, het werkt echt super maar anders had ik het ook niet in huis.
 
Terug
Bovenaan